sobota, 30 sierpnia 2014

.727. ricotta z piekarnika

~zapiekana ricotta z pieczoną brzoskwinią, mieszanką ziaren "Cynamonowy Raj" i rozpuszczoną białą czekoladą~



Wczoraj spontanicznie podjęłam decyzję o wybraniu się na pokaz Motocross'owy. Nie żebym była zafascynowana takimi tematami, czasem mam problemy z odróżnieniem marek samochodów... Ale - ostatni dzień wakacji, trzeba zrobić coś fajnego :) A było bardzo fajnie! Tricki zapierały dech w piersiach. Oczywiście jak to ja - zabrałam ze sobą aparat i mam dla Was kilka(naście) zdjęć. Niestety nie udało mi się uchwycić dokładanie momentów gdy gość na quadzie/motorze przeskakiwał przez rząd samochodów (najwięcej było ich...11!), ani gdy monstertruck miażdżył dwa samochody :( Mój sprzęt nie jest aż tak wyspecjalizowany, a warunki były trudne (ciemno itp itd) :D











Monstertruck! ♥♥♥ :D Chciałabym się takim przejechać, seriooo.


20 komentarzy:

  1. Podziwiam cię za te zdjęcia! Masz po prostu talent!

    A ricotta na ciepło dobra? Czy lepsza w serniczku na zimno lub plackach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne jedzonko jak i fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! czasem warto gdzieś wyjść, nawet jeśli nie do końca jesteśmy przekonani czy to w 'naszym stylu' :) jak widać dobrze można się bawić :)
    ta ricotta genialnie podana! od razu nabrałam ochotę na pieczone brzoskwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieczona brzoskwinia mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tło zdjęcia... nie mogłaś już bardziej podkusić człeka i ricottą i tym tłem! :) zdjęcia świetnie, zazdroszczę ostrości, na jaką pozwala Ci aparat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm ten smak ricotty i białej czekolady... niebo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma co narzekać na zdjęcia. Są naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na tą ricottę, a dodałaś do niej jakieś jajko, czy coś? czy taką "czystą" zapiekłaś? :)
    Aa, zdjęcia są naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapiekłaś tak po prostu ricottę czy coś dodawałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Następnym razem ze statywem pod pachą ;D
    Uwielbiam serniki z ricotty, chociaż póki co robiłam tylko takie pełnowymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie zapiekłam ricotty, ale aaaaaaa, to chyba bardzo mój smak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz naprawdę świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosze o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie 250g ricotty wymieszać z dowolnym słodzikiem i piec ok. 30-40 minut w 180*C

      Usuń
  14. Łoo, miałam ostatnio iść na to z chłopakiem, ale zdecydowaliśmy się na kino. Następnym razem! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ejj, podaj te zdjecia gdzies. One zdecydowanie powinny byc w jakiejs gazecie opisujacej to wydarzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie jestem wielką fanką takich imprez, ale jak zobaczyłam Gdynia red bull air race to takie ciarki na plecach miałam jak nigdy, wiec domyślam, się jak świetne emocje sobie wczoraj tą spontaniczną decyzją zafundowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia i tak fantastyczne :) ale musiał być pokaz!
    świetnie skomponowałaś to śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. delikatne i otulające. idealne na dzisiejszy dzień (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Słuchaj, zdradziłabyś mi wymiary tego naczynia do zapiekania? :D http://breakfastofdreams.blogspot.com/2014/04/611-wolne-zarty.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)