piątek, 15 sierpnia 2014

.712. śniadanie z Mazur #2

~owsianka z kawą, kokosową kazeiną KFD, morelami (również w środku) i mieszanką ziaren słonecznika "Cynamonowy Raj"~


Zasięg internetu jest tu tragiczny. Wifi w ośrodku w ogóle nie działa, całe szczęście że mam internet mobilny, ale on też nie zbyt daje radę...
Wczoraj mimo pogody udało się miło spędzić dzień :) Na dzisiaj żadnych konkretnych planów oprócz kajaków nie mamy, zobaczymy co będzie :) Rano pogoda była równiez beznadziejna, teraz jakby się poprawiła (odpukać :p). Zdjęcia z wczoraj:









12 komentarzy:

  1. Jakie pyszne śniadanie! *.* A zjedzone na mazurach to już w ogóle cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)
    A owsianka z morelami cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałaś kazeinę do gotującej się owsianki, czy już po ugotowaniu? W proszku czy już rozrobioną? :P
    Pierwsze zdjęcie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białko zawsze dodaje się po ugotowaniu, bo poddane obróbce traci na wartości. W proszku.

      Usuń
    2. Też tak właśnie myślałam ;] Dzięki :)

      Usuń
    3. Ale jak dodajesz to do goracej owsianki to i tak traci na wartosci...

      Usuń
  4. o z kawą, kurczę muszę taką zrobić, bo ostatnio nawet kawę polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem dobrze jest odpocząć i od zasięgu wifi :) Ciesz się tym wspanialym powietrzem i niesamowitymi widokami - Mazury mają w sobie coś z magii

    OdpowiedzUsuń
  6. może to i lepiej, mała przerwa od komputera czasem dobrze robi:) dzisiaj strasznie podoba mi się ostrość Twoich zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że pogoda niezbyt dopisuje :( Ja jadę niedługo i obawiam się, że będzie tylko padało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna porcja swietnych zdjec i wspaniale sniadanie <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)