sobota, 16 sierpnia 2014

.713. śniadanie z Mazur #3

 ~kasza manna z kokosową kazeiną KFD, gorzką czekoladą i miodem różanym~




Wczorajszy dzień był jak dla mnie super. Uwielbiam "aktywny wypoczynek" więc spływ kajakowy to coś dla mnie. Przepłynęliśmy ok. 13km (chociaż możliwe że wiecej!) w ok. 4h (odliczając postoje będzie jakieś 3 i poł godz.). Podczas spływu nie specjalnie czułam się zmęczona, później w sumie też nie, ale późnym wieczorem dopiero poczułam cały ten wysiłek jaki wcześniej wykonałam... Ale późniejsze pyszne lody wszystko wynagrodziły :) Wczoraj nie zrobiłam żadnych zdjęć, bo nawet nie miałam co i kiedy fotografować, więc dodam tylko dwa z instagram'a, na którego również zapraszam :) Dzisiaj będzie dzień historii bo będziemy zwiedzać różne zamki/twierdze, nie jestem za bardzo przekonana, bo nie gustuje w tych tematach, ale tato już się napalił więc... :D Może będzie ciekawie :)


9 komentarzy:

  1. Manna i czekolada - to polaczenie kojarzy mi sie z Natalia hehe :) Lody wygladaja bardzo apetycznie - widze ze nie tylko ja biore zawsze minimum 3 galki zeby dostac cukrowy wafelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lody w takim wafelku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się napatrzeć na tą mannę *-*
    chcę te ldoyyy :D
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie dzisiaj też miód smakowy:D porywam kaszkę!
    dzisiaj zrobicie coś, co tato chce, a jutro coś co Ty lub wspólnie zaplanujecie dzień:) kompromisy są fajne, szczególnie te z rodzicielami:D

    OdpowiedzUsuń
  5. mamuniu, jak to obłędnie wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne śniadanie nawet na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na instagramie już widziałam jak Ci tam dobrze! :)
    A ten miód różany-coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi sie podoba to naczynko <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)