czwartek, 28 sierpnia 2014

.725. jajecznica z tofu

~tofucznica z pieczarkami podana z papryka i brokułem ; wafle ryżowe~







Od wczoraj jestem wolna od aparatu ortodontycznego! Dziwne, ale wspaniałe uczucie :D Czuję się trochę niekomfortowo, nie mogę się przyzwyczaić... Ale - warto! Jeśli jest tu ktoś, kto waha się czy zdecydować się założenie aparatu na stałe mogę powiedzieć, że jest to warte tego cierpienia (i wydania fortuny), bo gdy ortodontka pokazała mi zdjęcia przed i po nie mogłam uwierzyć że to ja! :) Teraz mogę już śmiało się uśmiechać :)

29 komentarzy:

  1. Ja noszę dopiero 1, 5 roku , więc jeszcze trochę ;) ale uśmiech masz teraz piękny !

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm! jaki miły początek dnia oglądać takie pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. możesz teraz reklamować wszelkie pasty do zębów, Colgate, Sensodyne, Blend-a-mex, Lacalut.. nie wiem co tam jeszcze jest.. :b a tofucznica pychoctwo, wygląda świetnie, i te kolory na talerzu.. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ruchomy aparat ortodontyczny i też mogę potwierdzić - opłaca się :D
    Nie wiem jak Twój uśmiech wyglądał 'przed', ale teraz jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadanie super, ale to twój uśmiech gra dziś pierwsze skrzypce ;D Pamiętam jak mi ortodonta aparat zdjął. Moje druty były na tyle delikatne, że jak znajomi mnie zobaczyli to widzieli, że coś się zmieniło, ale nie wiedzieli co ;P ,,zęby masz jakby bielsze chyba...?"

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie widzę tofucznicę ostatnio... Muszę w końcu spróbować jej u siebie :)
    Piękny uśmiech!
    taste-attack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zęby! to uczucie po ściągnięciu aparatu dziwne, to prawda, ale jaka radość! :)
    tofucznica najlepsza! z pieczarkami? taką koniecznie muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny uśmiech masz, koleżanko! :3
    A z tą tofurnicą mam zamiar się rozprawić jak znowu dostanę tofu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz śliczny uśmiech i usta, teraz widać to wyraźniej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze poczekam z dwa lata na wolność :(
    A tofucznicę uwielbiam!
    Dużo bardziej niż zwykłą jajecznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak mi się teraz przypomniało, że dawno nie jadłam jajecznicy... ;) Bo tofu to w ogóle nigdy :P
    Jakie proste zęby, warto było trochę przecierpieć dla takiego efektu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh potwierdzam, ja sama nie mogłam się napatrzeć, kiedy moja młodsza kuzynka skończyła nosić aparat. Efekt nie do opisania ;) Piękny uśmiech masz :)
    A za tofucznicę muszę się w końcu zabrać...tylko nie wiem jak to się dzieje, że tofu zawsze znika mi w obiedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jajecznica z tofu - ciekawe połączenie, długo nosiłaś taki aparat?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale złociutka wyszła :)
    Zaczynasz nowe życie można tak powiedzieć - było warto się przemęczyć

    OdpowiedzUsuń
  15. do aparatu trudno się przyzwyczaić, ale i trudno się odzwyczaić ;)
    pyszne to śniadanie (:

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę, przede mną jeszcze kilka miesięcy z górą i trochę dłużej z dołem, ale kiedy patrzę w lustro i widzę różnicę to nie żałuję wcale, jedzenie zmiksowanych owsianek, kaszek i jogurtów, ból i czekanie w kolejkach do gabinetu są tego efektu warte!

    OdpowiedzUsuń
  17. A próbowałaś Hokkaido lub piżmową? Te są najlepsze :) Do takiej tofucznicy pure z upieczonej byłoby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam to uczucie, potem tak jakbyś patrzyła na nie swoje zęby :) ale efekt warty męczenia się!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ją <3 Super blog - obserwuję!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja do swojej tofucznicy zawsze dosypuję curry - polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tofucznica to cudo :D! Jak jajecznicy nigdy nie jadłam, tak to chętnie pałaszuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nosiłam aparat i potwierdzam różnica kolosalna. Już przynajmniej się nie wstydzę swoich zębów, a był to mój niemały kompleks ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny usmiech <3 I jakie pyszne jedzonko <3!

    OdpowiedzUsuń
  24. No no no, teraz to masz uśmiech z Hollywood! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. tofucznica na liście do zrobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I really really like yopur site, from ƴour layout too the information. I've
    signed uup to your rss however, is this the onlʏ way to be
    notified of anyy new blogposts you put toǥether?

    Alѕo visit my web page: E Liquid

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)