niedziela, 27 lipca 2014

.699. chrupiąca owsianka

~owsianka na mleku sojowym z nektarynkami (w środku) i mieszanką ziaren "Cynamonowy Raj"~



Wypróbowałam dzisiaj pierwszą mieszankę od Ziarenkowo. Padło na "Cynamonowy Raj" :) Jest przepyszna! Przyprawy dodają jej świetnego charakteru i już wiem, że będzie idealna do wszelkich dań na słodko! :)
Dzisiaj wieczorem jak zwykle czeka mnie pociąg do Warszawy, a tam pięć dni pracy. Ale to już ostatnie pięć dni! Nie napiszę tradycyjnego "do zobaczenia w sobotę", ponieważ na weekend zostaję w Warszawie, w piątek wieczorem przyjeżdżają rodzice, a w sobotę idziemy do Zielnika jako goście, tym razem to nie ja będę przygotowywać jedzenie, ale będę klientem! :3 Czyli...do zobaczenia w poniedziałek! :)

11 komentarzy:

  1. schrupałabym <3
    do zobaczenia! udanego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę chyba się skusić na te ziarenka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedlugo tez dostane te ziarenka i wykorzystam je w podobny sposob ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak chrrrupiące dodatki!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj wykorzystałam tę mieszankę do zrobienia domowych ciasteczek owsianych. Ziarenka rzeczywiście są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mniam kocham owsianke + jeszcze owoce bomba!! wyglada cudownie nie zdziwie sie jak jutro rano bedzie u mnie na sniadanie bo sobie ubzduram i nie bedzie dawala mi zyc ta owsianka haha :) z tym,ze brzoskwinie zamienilabym na banany bo nie mam :)

    Zapraszam do siebie! Za każdą obserwacje odwdzięczam się obserwacją! :)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowałaś mnie tą cynamonową mieszanką. Wszystko co cynamonowe jest meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam! jak to miło zobaczyć takie pyszności jeszcze przed śniadaniem! pycha! pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm.. faktycznie musiała być chrupiąca i jednocześnie przepyszna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)