sobota, 23 sierpnia 2014

.720. nowe ulubione połączenie + tort

~cukiniowy omlet z mąki kokosowej z ricottą i konfiturą miętowe jabłuszko~




Wspomniane w tytule połączenie to oczywiście cukinia i kokos. Uwielbiam!
Dziękuję za wczorajsze życzenia Kochani :) Baaardzo miło mi zrobiło! Nawet Google o mnie pamiętało :D
 A oto wczorajszy tort :)
Blaty z mąki pszennej, mąki kokosowej i kakao
przełożone domowym budyniem waniliowym (z mieloną wanilią od Skworcu)


Zupełna improwizacja na szybko, ale wyszedł przepyszny!

28 komentarzy:

  1. Blaty musiały mieć cudowny zapach! :) No i smak teeeż :)

    Połączenia cukinia-kokos jeszcze nie próbowałam. Do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tortem z chęcią bym się poczęstowała <3 Cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się ostatnio w połączeniu cukinia- kokos zakochałam :)
    I myślę, ze mąka kokosowa w tych blatach cuda zdziałała. I połączone z wanilią- pyszny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten omlet wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wielkie jajko sadzone :D
    Wpadam na tort, wyjdź po mnie na dworzec:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno omlet, jak i tort urzekają swoją prostotą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie porwałabym kawałek tego tortu :) A połączenie cukinia-kokos pozostaje dla mnie tajemnicą, za to konfitura jabłuszko-mięta na pewno by mi posmakowała

    OdpowiedzUsuń
  8. omlet do złudzenia przypomina mi sadzone jajko :D
    w genialny smak tortu nie wątpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chociaż improwizowany to niczego mu nie brakuje, blaty są perfekcyjne!
    cukinia z kokosem to chyba duet niezastąpiony:)) ale tu intryguje mnie bardzo ta konfitura...

    OdpowiedzUsuń
  10. omlet wygląda jak takie wielkie sadzone jajo <3 uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też musze spróbować połączenia cukinii i kokosu, brzmi fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj nie zdążyłam Ci złożyć życzeń, więc dzisiaj nadrobię - wszystkiego najlepszego! I żeby Twoje śniadania były jeszcze długodługo z nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I moje ulubione połączenie! <3
    Tu się rozumiemy!

    OdpowiedzUsuń
  14. tort miałaś przecudowny, aż nie umie oderwać wzroku! zresztą dzisiejsze śniadanie równie genialne, to połączenie zawsze świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukinia i kokos brzmi kusząco.. :)
    Udana improwizacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. super omlet, ale ten tort... o rany! kokos, kakao, wanilia - idealnie

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny omlet jak i tort ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione życzenia, spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego! Piękny był ten Twój torcik, aż się prosi, by go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie smaki w tortach :)
    a omlet perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aj trochę spóźnione życzenia, ale wszystkiego najlepszego! Pięknie sobie umililas ten wyjątkowy dzień tortem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, widzialas już mleko sojowe w Lidlu?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, już dawno kupiłam :D :D I ryżowe też :)

      Usuń
    2. I będą one w stałej ofercie, czy sezonowo np. tydzień? Jak ci smakują, jak je oceniasz?? Jak smakuje mleko ryżowe? :)

      Usuń
    3. Teraz jest Biotydzień i będą tylko w tym tygodniu. Znaczy ten tydzień już się właściwie skończył :( Szkoda, bo są w bardzo fajnej cenie. Smak jest ok, w sumie dla mnie każde sojowe smakuje tak samo, poza tym ja samodzielnie go nie pije tylko dodaje do potraw :) Ryżowego wypiłam pół szklanki zanim użyłam haha żeby spróbować i bardzo dobre :)

      Usuń
  22. własnie jakoś tak sobie dziś myślałam jaki by tu tort na swoje urodziny upiec i kojarzyłam, że Ty masz jakoś na dniach urodzinki i zastanawiałam się jakie ciacho wymyślisz ;) tort musiał smakować przecudownie :-) a google widziałam w zeszłym roku u siebie, nie ma co gadać, urocze jest, postarali się ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podalabys przepis na ten placek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na omlet kokosowy jest w zakładce, ja dodałam do niego dodatkowo startą cukinię (ok. 150g, którą potem odcisnęlam z wody)

      Usuń
  24. Bedzie przepis na tort ? Obłędny jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)