niedziela, 17 sierpnia 2014

.714. śniadanie z Mazur #4

~wafle ryżowe z hummusem, jajkami na twardo i papryką~



Śniadanie na szybko, post na szybko, wszystko na szybko, bo zaraz wracamy wracamy do domu. Pięć dni minęło błyskawicznie, ale na wakacjach zawsze tak jest... ;) Szkoda jedynie, że pogoda niezbyt nam dopisała :( Chociaż wczoraj najgorzej nie było, bo padało tylko dwa razy :D Właśnie, co do wczoraj to byliśmy także na inscenizacji bitwy, a ja zostałam wzięta za "panią z mediów", haha, wiecie aparat i te sprawy więc zaprowadzili mnie na jakieś vipowskie miejsce więc porobiłam trochę zdjęć :) Śmieszna sytuacja :D Zdjęcia dodam jutro, bo teraz nie zdążę :)

12 komentarzy:

  1. ale miałaś fajnie! :D więc prosimy "panią z mediów" o jak najwięcej zdjęć (:

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko, co dobre szybko się kończy. najważniejsze, że wracasz z miłymi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U-wiel-biam hummus!
    Mogłabym jeść codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Za fotografa? To dobrze. Ja kiedyś czekałam na koleżankę przed toaletą w kinie i zaczęli mi 2 złote dawać, bo mnie za babcię klozetową wzięli! ;D
    Faktycznie bardzo szybko minęły te dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no prosze, to może dobrze wróżyć na przyszłość i spektakularną karierę haha:D

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznie i kolorowo= smacznie :)
    szczęśliwej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie proste i smaczne śniadanko, miłego powrotu do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pysznie! :) Moje smaki :) Co dobre, zawsze szybko się kończy... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. szybko, prosto, smacznie, zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak błyskawicznei <3 ! Pyszne sniadanie i bezpiecznej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jajka są świetne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie uważam inaczej i już ich nie jadam, jestem weganką :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)