piątek, 22 sierpnia 2014

.719. są URODZINY, jest ciasto

~czekoladowe ciasto z cukinią w słoiku po maśle orzechowym~


Bez przedłużeń, bez rozpisywania się. 17 lat temu przyszłam na ten świat. Doświadczyłam już dużo, ale wiem, że to i tak początek i czeka mnie w życiu jeszcze więcej chwil i złych i dobrych. Wszystkiego najlepszego... :) To już trzecie urodzinowe śniadanie którym dzielę się w blogosferze.
A skoro mam dziś urodziny, to będę się rozpieszczać. W końcu taki dzień jest raz w roku. Poranek zaczynam ciastem, jednoporcjowym. Potem będzie ciasto w wersji rodzinnej, w końcu tortu tylko dla siebie się nie robi, prawda? :) 
P.S. Z okazji urodzin robię prezent dla Was :) Na dzisiejszy dzień wznawiam konto na ASK.FM. Do 21.00 możecie zadawać mi pytania, o 23.00 znów wyłączę konto więc przed tą godziną sprawdźcie odpowiedź :) ZADAJ MI PYTANIE - KLIK

27 komentarzy:

  1. Cukiniowe brownie na urodziny? To jest to :)
    Wszystkiego najlepszego! :*
    A tak nawiasem, cały czas myślałam, że jesteś w moim wieku haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śniadaniowa rozpusta! czekoladowe ciacho na śniadanie i dzień od razu staje się piękniejszy :)
    Wszystkiego najlepszego!!! :* zdrowia, szczęścia, mnóstwo radości i miłości oraz spełnienia najskrytszych marzeń :) Sto Lat!!!! :D
    udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! No i smacznego.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, wszystkiego najlepszego ! Abyś nigdy nie straciła wiary w siebie, robiła to, co kochasz, odnalazła nowe pasje i realizowała włąsne cele. Dużo siły, radości, nowych kulinarnych pomysłów,wspaniałych przyjaciół. Stoo lat !

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat, tysiąc pysznych śniadań, milion uśmiechów i wiecznego szczęścia! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego, co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to w takim razie wszystkiego najlepszego i dużo szczęścia i uśmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WSZYSTKIEGO DOBREGO! :*
    rozpieszczaj się, w urodziny trzeba haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Martyna! :**

    OdpowiedzUsuń
  11. czekolada i masło orzechowe to jeden z lepszych duetów jedzeniowych, jak najbardziej zasługuje na bycie w urodzinowym śniadaniu ;) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!
    Z takim ciastem urodziny muszą się świetnie rozpocząć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! (i ciacho też najlepsze)
    Co do przepisu, no miałabym genialną pamięć, ale jednak nie, zapisałam sobie po pierwszym zrobieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń, dużo uśmiechu i więcej przepysznych śniadań! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwieście lat, bo po setce wzrasta emerytura ;D
    Ciacho na śniadanie to bardzo dobry pomysł, taki znany z autopsji :P

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba bym na takie ciacho nie wpadła, inspirujesz mnie ! dzięki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Ci czwartych urodzin na blogu. Wszystkiego najlepszego !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co najlepsze! Dużo zdrówka, szczęścia i naj naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszego <3 Takie cudne sniadanie <3 spelnienia marzen :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najwspanialszego! Oby wszystko układało się zawsze po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciacho w sam raz na taką okazję! Wszystkiego najlepszego, spełnienia najskrytszych marzeń i dużo uśmiechu :)
    mam nadzieję, że za rok znowu będziesz świętować z nami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Samych słodkich chwil! Najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)