niedziela, 31 sierpnia 2014

.728. piekarnik znowu poszedł w ruch!

~kokosowe* "bułeczki" z konfiturą miętowe jabłuszko, domową czekowiśnią i kremem czekoladowym~
*z mąki kokosowej





PRZEPIS /1 porcja/
~2 jajka
~40g mąki kokosowej
~łyżka oleju kokosowego, rozpuszczonego i ostudzonego
~mleko (sojowe) do odpowiedniej konsystencji - trudno mi określić ilość, bo ciagle dolewałam, najlepiej dodać ok. 5 łyżek i jeśli dalej będzie za gęste dodać jeszcze ze 2-3 łyżki.
~6 pastylek stevii lub cukier
~1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
~szczypta soli

Jajka i olej zmiksować, dodać pozostałe składniki (oprócz mleka) i ponownie wymieszać. Dodać mleko do odpowiedniej konsystencji. Przygotować foremki (użyłam ceramicznej formy na muffiny którą wyłożyłam papierem dp. - takiej) i przełożyć do nich ciasto. Piec bułeczki ok. 20-25 minut w 180*C.

21 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ta popękana skórka. Pasuje przy okazji do klimatu zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne, urocze bułeczki! Będzie przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze te bułeczki! kokosowe muszą smakować wyjątkowo pysznie :)
    podoba mi się to miejsce w jakim robisz zdjęcia, tzn. podłoże - jakieś specjalne? sama robiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też kombinowałam nad tym by zrobić, a pomocna ręka taty zawsze się przyda przy majsterkowaniu. może kiedyś :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa ich smaku. Wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu upiekł coś pysznego ! Domowa czekowiśnia - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to, kocham to, kocham to. ♥♥♥
    Robione tak jak te sezamowe? Czy inny przepis? Bo proszę o instruktaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypieki z mąki kokosowej mają zawsze taką fajną strukturę ;)
    Świetnie Ci te bułeczki wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie pyszne maleństwa:3 może zrobiłaś ich więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wyszły! No i ta czekowiśnia! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze bułeczki!
    A może by tak dodać przepis, hmm? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to, to, to! Też bym chętnie je zrobiła, jakby był przepis :)

      Usuń
  11. Z mąki kokosowej takie cuda można stworzyć, uwielbiam ją za to. Takie bułeczki muszę sobie zrobić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jest szansa na poznanie przepisu? Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. doskonałe!
    porywam z kremem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kokosowe bułeczki, ale to musi smakować cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na prawdę zachęcająco wyglądają, porywam tę z domową konfiturą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)