niedziela, 29 grudnia 2013

.520. dalej z makiem || WYNIKI KONKURSU

~kasza owsiana na mleku ze startą gruszką (w środku, dodana podczas gotowania) i masą makową ; yerba mate miodowo-karmelowa~


Nadszedł czas, aby ogłosić wyniki :) Ale na początku dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie (a ci którzy nie wzięli niech żałują! :)). Miałam ogromny problem z wybraniem zwycięscy, zwłaszcza, że jednak napłynęło sporo zgłoszeń... Wahałam i się wahałam, a w końcu podjęłam decyzję.
Zwyciężczynią jest Aggie, która przygotowała jabłkowe crumble. Zdecydowałam się przyznać nagrodę dla Aggie, ponieważ szczerze uzasadniła swój wybór, uzasadnienie bardzo mi podobało. Jeśli autorka wyrazi zgodę na opublikowanie zdjęcia śniadania i uzasadnienia zaktualizuję ten post :) Na razie, Aggie, proszę o kontakt na maila - podaj mi dane do wysyłki nagrody.
Do następnego konkursu! :)

UPDATE 14:56
Aggie zgodziła się na publikacje zdjęcia i uzasadnienia :)


Przygotowałam crumble z przepisu na crumble cynamonowo-śliwkowe. Użyłam jabłek i smakowało jak szarlotka :) Miałam ochotę na jakieś ciasto, lecz zaburzenia odżywiania sprawiły, że nie jestem w stanie zjeść takiego prawdziwego. Chciałam też się rozgrzać (padał śnieg :c) i powspominać dzieciństwo (moja mama zawsze robiła taaaakie cudowne ciasto jabłkowe jak byłam mała!). Nie zawiodłam się :)
P.S. dodam też, że po raz pierwszy od roku spożyłam prawdziwe masło. ^^ "

21 komentarzy:

  1. ooo jeszcze masz masę makową <3 zazdroszczę :D ale chyba gdzieś tam makówki w zakątkach lodówki znajdę :p
    miłej niedzieli ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem wezmę udział w konkursie i ja, a na razie gratuluję zwycięscy :)
    Zostało mi tylko pół miseczki masy makowej....:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta owsianka pysznie wyglada :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcy! Super poprowadzony konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z makiem jest świetna, ostatnio to właśnie ona jest moim faworytem :D
    Jaki piękny kubeczek, gdzie taki darowałaś? ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Aggie, zgadzaj się, chcemy zobaczyć co przekonało Martynę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. smaczne masz te zdjęcia, no :)
    gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!:) Oj zjadłabym sobie gruszkę, zjadłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeej, chcę mieć jeszcze masę makową! duuuuuuużo masy makowej! :D

    gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulację dla Aggie :) bardzo jestem ciekawa tego uzasadnienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. masy makowej w kaszach/owsiankach nie próbowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam połączenie gruszki i masy makowej!
    szkoda że w domu ani jednej gruszki.. ale mi zrobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta masa makowa <3
    Gratuluję zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :)
    Kaszy owsianej daawno nie miałam, muszę kupić, jest jedną z moich ulubionych! Masa makowa<3

    OdpowiedzUsuń
  15. moja ulubiona kasza!! (wcale nie dlatego, że jest owsiana... haha) :D

    OdpowiedzUsuń
  16. i cały czas ten pyszny mak ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcie konkursowe mi się nie wyświetla :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Maku nigdy nie za wiele!
    Masz przeuroczy kubeczek :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, przeglądałam dzisiaj twojego bloga i natknęłam się na to ,że byłaś na zakupach w galerii Rzeszów, tak?
    Mieszkasz niedaleko Rzeszowa?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepyszne! Masa makowa dodaje każdemu daniu świątecznej magii! :) Ach i uroczy kubeczek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)