poniedziałek, 24 grudnia 2012

.świąteczne wypieki.

Udało mi się sfotografować wszystkie ciacha przygotowane na dzisiejszą wigilię, więc się z Wami nimi dzielę :) Sama zrobiłam struclę makową i sernik, z niego jestem najbardziej dumna, bo ani trochę nie odpadł! W końcu mam na niego idealny sposób :) A razem z mamą zrobiłam ciasto drożdżowe przekładane masą makową i dżemem wiśniowym. No i pierniczki :) Ale one zostały upieczone tydzień wcześniej i przetrwała tylko 1/5 całości :D Zaraz biorę się za lukrowanie :)


Z tego miejsca chciałabym też życzyć Wam wesołych świąt. Dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń. Hojnego Mikołaja i mało ości w karpiu :) Oraz szalonego Sylwestra! Mam nadzieję, że to nie ostatnie święta które mam okazję spędzić w blogosferze :)


strucla makowa 

cynamonowy sernik z musem z powideł śliwkowych - przepis z Kwestii Smaku 

pierniczki

 ciasto drożdżowe przekładanie dżemem wiśniowym i masą makową, posypane cukrem trzcinowym

p.s - ze śniadaniami wracam po świętach :)




26 komentarzy:

  1. Cudowne wypieki. Wesołch Świąt życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te wypieki! A najbardziej podoba mi się ten sernik <3 Cynamonowy? Oj, zjadłabym kawałek :D Musi obłędnie smakować!
    Tobie również Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i spokojnych Świąt.. Wypieki wspaniałe ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie dużo maku :)
    U mnie za to króluję karmel, śmietana i czekolada <3
    Gratuluję tylu udanych wypieków, Wesołych Świąt kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to wszystko pięknie wygląda *.* cudny sernik Ci wyszedł, a i makowiec niczego sobie :)

    Wesołych Świąt Martyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, wieczerza będzie porządna ;)
    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności upiekłyście! :)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie wspaniałe wypieki! wesołych świąt i smacznych śniadań. (;

    OdpowiedzUsuń
  9. odpisałam Ci na e-maila Niunia.
    Daga.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super wyszły te ciacha , mistrzyni !
    wesołych świat <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No dobra, teraz to już naprawdę jestem głodna *-*.
    Wesołych świąt! Bo smaczne będą na pewno ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ciasta drożdżowe, więc od razu rzuciłabym się na to ostatnie ]:->

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cuda! Aż nie wiem, które najlepsze :D Chyba... sernik ;) Dla takiej amatorki sernik jak ja.

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same pyszności :)
    Wesołych Świąt i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spróbowałabym wszytskiego :D
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt kochana:*
    rewelacyjne wypieki! sama nie wiem, który podoba mi się najbardziej, więc spróbowałabym wszystkich:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tej strucli *.* Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych świat, bardzo słodko u Ciebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. ale to wszystko pięknie wygląda, a smakuje pewnie jeszcze lepiej :))
    uwielbiam makowce, są tak śmiesznie poskręcane, niczym zahipnotyzowane oczy ;p
    ja to jednak mam pomysły :D

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak wyglądają Twoje posiłki w Święta? Zależy Ci żeby bardzo nie przytyć,czy dużo jesz:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w domu na śniadanie jem coś lekkiego, np. dzisiaj jogurt naturalny z musli, otrębami i gruszką, potem na IIśn też w domu jem np. warzywa na patelnie + kromkę chleba z wędliną i jedziemy do rodziny, tam jem tylko ciasta, bo nie lubię wytrawnych wigilijnych potraw (oprócz ryby ;p), a potem w domu na kolacje to warzywa, albo jajecznice z chlebem ;p nie zbyt zdrowo wyglądają moje posiłki w święta, ale potem wszystko wróci do normy ;3

      Usuń
  21. Najchętniej porwałabym kawałek tego sernika! Wygląda przepysznie. *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)