czwartek, 6 grudnia 2012

.155.

~kakaowe ciacho z mikrofalówki z masłem orzechowym~



Wczorajsza wycieczka baaaaaaardzo udana! Podobało mi się w Muzeum Powstania Warszawskiego. Może w piątek dodam parę zdjęć :D
Dziś mikołajki! W sumie to nie obchodzę jakoś specjalnie tego święta, ale gdy rodzice wrócą to mam dla nich małe słodkie upominki, które właśnie siedzą w piekarniku. A mianowicie pyszne muffinki! <33
A jutro mamy tez klasowe mikołajki... W tym roku nie wiem kto mnie wylosował i będę mieć niespodziankę, więc tym bardziej nie mogę się doczekać :3




25 komentarzy:

  1. uwielbiam takie niespodzianki:)

    a to ciasto wygląda wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię niespodzianki :D
    i żałuję, że nie mam mikrofali, bo takie ciacho bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, pycha!
    można przepis? :)

    mi też się bardzo podobało w muzeum Powstania Warszawskiego, ten klimat jest niesamowity.

    http://truskawkowymuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba najpyszniejszym możliwym "prezentem" rozpoczęłaś te mikołajki. (; wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ciacho prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie śniadanie, no i masło orzechowe obowiązkowo!
    Ja dzisiaj z okazji mikołajek także upiekłam muffinki, już prawie nic nie zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podasz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki jak tu, tylko, że bez wiórek kokosowych a z łyżką masła orzechowego :)
      http://breeakfastinthemorning.blogspot.com/search/label/Brownie%20z%20mikrofal%C3%B3wki

      używam tego mleka: http://xn--spoem24-pjb.pl/gfx_towar/T183F31152.jpg

      Usuń
  8. omomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomomom<33

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te wypieki mikrofalowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że Ci się podobało, będziesz miała super wspomnienia :)) Chętnie obejrzę fotki, bo nie miałam okazji jeszcze tam nigdy być!
    Ale rodzice mają z Tobą dobrze :D Na pewno Mikołajki się udadzą :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo za przepis, coś czuję, że niedługo zrobię sobie taki deserek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmmm ja dziś tak z puszki zajadałam masę krówkową :P u Ciebie też pyysznie <3
    ooo muffinki, nie ma chyba lepszego prezentu niz te samodzielnie upieczone :D

    OdpowiedzUsuń
  13. aż zazdroszczę Twoim rodzicom ^^ na pewno będzie im miło!
    pyszne śniadanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega słodko to wygląda, pychota!
    Rodzice mają z Tobą dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak miło;) rodzice na pewno się ucieszą, pyszne te ciacho<3
    A jutro koniecznie się pochwal co dostałaś.
    Byłam w muzeum kilka razy i podobało mi się, pewnie jeszcze tam kiedyś pójdę, nie sposób zobaczyć wszystko za jednym razem.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale bym spałaszowała takie ciacho <3

    a rodzicom zazdroszczę;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko co z czekolada i masłem orzechowym ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. my prezenty rozdajemy w ostatni dzień przed przerwą świąteczną ;p
    a śniadanko genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo cieszę się, że wycieczka się udała a śniadanie to Pierwsza Klasa ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)