niedziela, 30 grudnia 2012

.176.

 ~cynamonowy sernik z powidłami śliwkowymi ; jogurt naturalny z mandarynką ; mandarynka, która nie zmieściła się do jogurtu :p~


Zrobiłam ten sernik na święta, ale prawie cały rozwieźliśmy po rodzinie i nie zostało dla nas zbyt wiele...Dlatego wczoraj wieczorem upiekłam go jeszcze raz! Pyyyyyyyyyyycha! Najlepszy sernik jaki kiedykolwiek jadłam! Wieczorem oczekujcie przepisu :3

I chciałam podziękować wszystkim za wczorajsze zainteresowanie co do badań. 
Nie jest najlepiej...Ale teraz płacę za swoją głupotę...
No nic, jakoś się "wyliżę", nie? :)



24 komentarze:

  1. wieczorem na pewno zagladne po przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, aż ślinka cieknie :)
    3maj się, musi być dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze znam "płacenie za własną głupotę"
    co tam cynamonowy, zapewne genialnie pyszny sernik.. zdjecie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cynamon jest najlepszy, powidła śliwkowe uwielbiam, wszystko co sernikopodobne też - czekam na przepis ;p
    Bardzo mi przykro. Boje się co mi by wyszło gdybym poszła na badania. Ty się napewno wyliżesz - wiedz, że mocno trzymam za ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety, ale w życiu już tak jest, że za błędy trzeba płacić... ale wierzę, że uda Ci się "wylizać" ^^ czy to coś bardzo poważnego?

    już nie mogę się doczekać przepisu, bo ten sernik wygląda megaapetycznie *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się duża ilość kolorów na tych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa, boskie śniadanie!
    Nie mogę się doczekać przepisu :)

    Życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że to nic powaznego i ze z tego wyjdziesz. trzymaj się :)

    Taki serniczek musiał być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że to nic poważnego?
    Trzymaj się ! :)
    a sernik wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oby wszystko było w porządku! jestem baaardzo ciekawa przepisu. (;

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ kuszące zdjęcie! *-*

    Wyliżesz się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością czekam na przepis! cynamonowy sernik brzmi obłędnie :3
    pewnie, będzie w porządku, na pewno! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie dobrze!:*
    u mnie dzisiaj też jogurt z mandarynką, wspaniałe połączenie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne śniadanie. :)

    Co do badań... Trzymam kciuki, całkowicie Cię rozumiem.. <3
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że to nic poważnego, trzymam kciuki :*

    Zakochałam się w tych zdjęciach, obłędne są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ''cynamonowy sernik z powidłami śliwkowymi'' kocham serniki, uwielbiam zapach cynamonu, a powidła śliwkowe na równi z dżemem porzeczkowym są najlepsze do ciasta! zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ommm mniam :) Czekam na przepis :) Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  18. za głupotę zawsze się płaci, skąd ja to znam-.-
    czekam z niecierpliwością na przepis! kocham serniki, a do tego się zaczęłam ślinic już po samym opisie<3

    OdpowiedzUsuń
  19. cynamonowy sernik, biorębiorębiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak płacenie za własną głupotę boli.
    I nawet nie ma na kogo zwalić winy.
    Ale strach ściska gdy masz objawy jakieś
    Ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno wszystko będzie dobrze :* Przede mną też badania, także rozumiem Cię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jogurt z mandarynką - pyszności, no i sernik Ci kradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepyszne śniadanie :)
    Mam nadzieje, że jednak wszystko będzie dobrze, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm ten serniczek , pyszny , taki świateczny ;) super śniadanko ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)