czwartek, 13 grudnia 2012

.162.

~kasza manna na mleku z cynamonem i orzechami włoskimi (też w środku)~ 


spokojnie, to tylko testy. i w dodatku próbne. wiesz gdzie chcesz iść do szkoły. bez problemu się tam dostaniesz. wiesz, co chcesz robić później. masz plany. to najważniejsze.
tak tłumaczę sobie testy... i chyba trochę pomaga, bo mniej się denerwuję :)
jeszcze tylko jutro angielski!


a teraz lecę na próbę poloneza bo praktycznie jestem spóźniona, ale nie moja wina, że mama zrobiła pyszne naleśniki! <3


29 komentarzy:

  1. a co chcesz robić dalej ?
    śniadania można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cynamon!<3
    Myślałam, że część matematyczna będzie o wiele trudniejsza, ogólnie jak poszły ?

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze - na pewno dostaniesz się tam, gdzie chcesz :) Widzę, że Twoja kaszka musiała być bardzo cynamonowa, ma ładną barwę .

    OdpowiedzUsuń
  4. no i takie podejście jest bardzo dobre! śniadanie kusi, kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetyczna ta manna :)
    Nie denerwuj się testami, na pewno pójdzie Ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśniki zrobione przez mamę są najlepsze, zazdroszczę <3
    Pysznie śniadanie, uwielbiam cynamonowe kaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pysznie *.* Mama mi nie pozwala wyjadać orzechów włoskich, bo potrzebne jej są do ciasta :( zostają mi tylko laskowe i kupne nerkowce i pistacje xD ale cynamonowa ta kasza! Dodajesz cynamon podczas gotowania czy dopiero potem?
    No jasne, że dostaniesz się tam gdzie chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie masz plany na szkołę średnią?;)
    i jak w ogóle poszły testy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamon mniam! U mnie dzisiaj też na świątecznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. dobre podejście, a takie pyszne śniadanie to podstawa :)
    swoją drogą mam identyczny zeszyt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne że to pomaga, będzie dobrze:) a na polonezie się odstresujesz- pamiętam moje próby co tam się nie działo! można było zapomniać o wszystkim i się powydurniać :P
    piękne i apetyczne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jadłabym *ślinotok*
    Martyna, kurde, nie przejmuj się :D najważniejsza jest i tak są oceny końcowe, mój kolega z klasy gimnazjalnej miał 100% z matmy, a nie przyjęli go na profil politechniczny, bo miał za niską średnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jak fajnie :D
    moim życiowym błędem było wybranie liceum ogólnokształcącego zamiast technikum gastronomicznego ...

    OdpowiedzUsuń
  14. pyszne śniadanie <3
    Zazdroszczę Ci tego, że wiesz do jakiej szkoły chcesz iść potem, ja niby miej więcej wiem co chciałabym robić w przyszłości, ale szkoły nie umiem jakoś wybrać cały czas wydaje mi się, że mam jeszcze czas, a tak naprawdę coraz go mniej, przerażają mnie te wszystkie wybory..

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetny kolor! musiała być naprawdę mocno cynamonowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, ojej, jak smacznie! :)) chcę taką mannę! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. u Ciebie nawet zwykła manna wygląda tak pysznie, że aż się człowiek zastanawia, kiedy jeszcze wpakować do brzucha następny posiłek :)
    Ja poloneza dopiero uczyłam się przed studniówką, a Ty już w gimnazjum? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podasz jadłospis:)?

    OdpowiedzUsuń
  19. O mam taki sam zeszyt od niemieckiego :P
    I podoba mi się to co czytam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja piszę niemiecki rozszerzony. Jak mi testy poszły? Powiem tyle, że myślałam, że matma będzie o wiele gorsza. nie okazała siętaka zła, gorsza była fizyka i chemia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zwykle chętnie bym wpadła na śniadanko;) testy na pewno poszły Ci bardzo dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale smakołyki zajadasz codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będzie dobrze, ale wiem jak to jest, człowiek się zawsze denerwuje ;) fajnie, że masz określony cel ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cynamon , włoskie - jestem w niebie ! pycha !

    OdpowiedzUsuń
  25. mega straszą tymi testami, i choć łatwo się mówi: nie stresuj się (gorzej z wykonaniem) to i tak ci tak mówię: Nie stresuj się! ;D Dasz radę ;)
    A śniadanko pyszneee ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia!
    A Twoje śniadanie porywam - rewelacyjne!
    Pysznie u Ciebie bardzo:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)