sobota, 1 grudnia 2012

.151.

~ciasto czekoladowe a'la brownie z mikrofalówki z mleka w proszku z wiórkami kokosowymi~ 


Pyyyyycha! <33 Muszę powtórzyć! <3
Dodaję post dopiero teraz, bo przed chwilą wróciłam do domu.. Ale to nie ważne.


Dla zainteresowanych odtwarzam przepis :)
-ok. 80g mleka w proszku 
-ciepła woda (nie wiem ile dokładnie, ale wydaje mi się, że ok.40g byłoby dobrze. Trzeba sprawdzić konsystencje, powinna być bardzo gęsta :))
-dwie łyżeczki cukru trzcinowego
-dwie łyżeczki słodkiego kakao (nesquik)
-łyżeczka gorzkiego kakao
-cztery łyżeczki wiórków kokosowych
Mleko wsypujemy do miseczki i łączymy z wodą, cukrem, kakao i wiórkami. Mieszamy dokładnie, żeby zredukować grudki z mleka. Przekładamy do kubka/szklanki/miseczki (użyłam kubeczka po kremie czekoladowym) i wkładamy do mikrofalówki na ok. 2 min na średnią moc (nie wiem jak jest u Was oznaczana moc, u mnie to były trzy kropki :D ale była to środkowa ze wszystkich możliwych.) Mimo że nie ma w nim proszku do pieczenia to rośnie (nie wiem czemu :D) więc warto zostawić mu troche miejsca. 
Próbujcie, bo jest pyszne! Naprawdę! Zamiast wiórków można dać cokolwiek innego, np. orzechy, białą czekoladę, suszone owoce...

22 komentarze:

  1. Super, uwielbiam jednoporcjowe ciasta na szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze :D ale świetnie się prezentuje, na pewno był pyszny:)
    milej sobotki

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne musiało być to ciasto! lubię takie szybkie wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mleko w proszku można zastąpić zwykłym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee. to ciasto jest właśnie na bazie tego mleka, więc gdyby użyć zwykłego i wymieszać wszystkie składniki wyszłoby po prostu kakao :D

      Usuń
  5. mmm ale sobie dogadzasz! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda tylko, że nie mam mleka z proszku ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja ciągle cierpię z powodu braku mikrofalówki... Jak mnie nie męczą goframi to znów takimi daniami :D
    Ale spokojnie, kiedyś się odgryzę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię mleko w proszku i takie coś wyczaruję! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić mleko proszku.:)
    I na pewno wypróbuję.^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa! Wygląda bosko i pewnie tak też smakuje <33 Jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z mleka w proszku? to Ci dopiero heca!:D ciekawa jestem bardzo, jak smakuje:D

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem bardzo ciekawa smaku :) wydaje się być idealne na zaspokojenie ochoty "na coś słodkiego" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny pomysł! :D muszę spróbować, ciekawe czy wyjdzie z piekarnika :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam..Aż mam ochotę coś zjeść..:P

    +Obserwuję

    A to mój blog :http://vanilliapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne ciacho ,zapisuje przepis ,pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  16. To właśnie dzięki mleku w proszku to "ciasto" rośnie....sama czegoś takiego nie robiłam bo, zmuszona jestem robić duże porcje....ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)