sobota, 22 grudnia 2012

.171. & Liebster Blog II

 ~pieczona owsianka a'la sernik z twarożkiem i brzoskwiniami z puszki ; chleb żytni z masłem orzechowym~


Przeżyliśmy koniec świata? WOW :DD Będzie o czym opowiadać dzieciom :P


I nawiązując do tematu notki - kolejna nominacja do Liebster Blog, za którą tym razem dziękuję Sandrze :)

Odpowiedzi na pytania:
1)      Twoja największa zaleta? Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, szczerość (chociaż czasami mam przez nią kłopoty :p). Gdy wyznaczę sobie jakiś cel uparcie do niego dążę.
2)      Czy masz jakieś alergie pokarmowe? Jako dziecko nie tolerowałam laktozy i glutenu, ale teraz jest już w porządku i mogę jeść wszystko, jednak właśnie przez te alergię teraz nie przepadam za takimi produktami jak ser , masło czy śmietana.
3)      Najlepszy pomysł na poprawę humoru to…gotowanie/pieczenie, słuchanie ulubionej muzyki.
4)      Jak najchętniej spędzasz czas wolny?  Gram na gitarze, czytam książki lub po prostu leniuchuję z kotem i świnką morską oglądając telewizję :)
5)      Prowadzisz życie raczej spokojne czy wszędzie się spieszysz? Zależy od sytuacji, staram się jednak wszystko robić na spokojnie, ale mam tendencję do załatwiania wszelkich spraw w ostaniej chwili :p
6)      Jesteś zorganizowana czy robisz wszystko na ostatnią chwilę? Tak jak wyżej napisałam - często zdarza mi się robić coś w ostatniej chwili (choćby tegoroczne kupowanie prezentów)
7)      Ulubione śniadanie na leniwy weekend to… coś na czego przygotowanie nie mam czasu w tygodniu.
8)      Co najbardziej denerwuje Cię w zachowaniu innych? Egoizm, przechwalanie się, brak empatii.
9)      Czy masz jakąś bratnią duszę, której możesz powiedzieć o wszystkim? I tak i nie.
10)  Spędzisz tegoroczne Święta w domu czy gdzieś wyjeżdżasz? Wyjeżdżam do rodziny.
11)   Ulubiona potrawa wigilijna? Makowiec, sernik, ogólnie wszystkie ciasta, bo jak pisałam poprzednim razem nie przepadam za wytrawnymi rzeczami, ew. zjem też rybę czy barszcz :)

29 komentarzy:

  1. A'la sernik, czyli jaka? :D Podziel się przepisem, bo jako fanka serników, jestem arcyciekawa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka ala sernik i brzoskwinie z puszki <3 to musi być coś niewiarygodnie smacznego, kojarzy mi się ze smakiem dzieciństwa i sernikiem kochanej Babci :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne łózko, u mnie tak samo wygląda karnisz nad oknem :)) Lubię wieczorem posiedzieć sobie przy światełkach :)) Przyjemnie czyta się Twoje słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mam identyczne łóżko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, kocham owsianki, ale takiej oryginalnej jak Twoja jeszcze nie jadłam. Można przepis? <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę taką ramę łóżka. :< Uwielbiam pieczoną owsiankę!

    OdpowiedzUsuń
  7. marzę o takim łóżku :) a pierwsze zdjęcie jest fantastyczne! ;)
    jak zrobiłaś tą owsiankę? zapowiada się i wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Porwałabym wszystko :) pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziel się przepisem :D
    Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lampki mam na karniszu ^^ Genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta owsianka jest obłędna <3 dołączam się do próśb o przepis! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wigilia u babci z rodzinką najlepiej ;D
    mega smaczna owsianka ,ten smak !

    OdpowiedzUsuń
  13. moje łóżko wygląda podobnie;)

    i ja także proszę przepis!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to pierwsze zdjęcie totalnie owładnęło moim serduchem!

    OdpowiedzUsuń
  15. ta owsianka wydaje się być taka puchata :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, rossmannowska :) smakuje jak zwykła herbata truskawkowa, pomimo jabłka na pierwszym miejscu w składzie... miałam karmelową w ręku, ale jakoś nie była przekonana, dobra w smaku?

      Usuń
  16. Taka owsianka to niebo w gębie!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ci zazdroszczę tak ozdobionego pokoju! u mnie nawet nie byłoby na czym chyba zawiesić tych lampek. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej.Mam do was taka prośbę. Prowadzę bloga kulinarnego,ale nie takiego zwykłego. Założyłam blog kulinarny też po to,żeby wyjść z Pro Any.
    Licze,że wpadniecie do mnie i będziecie mnie wspierać ;)

    To adres mojego bloga- http://lekko-pysznie-i-zdrowo.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. pycha! Podałabyś przepis na tą owsianke :) ?
    Ślicznie łóżeczko <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieczona owsianka al'a sernik? omamo, ekstra! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pyszne śniadanie i jak zwykle wspaniałe zdjęcia.
    Podoba mi się ta świąteczna dekoracja, gratuluję pomysłu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)