niedziela, 16 grudnia 2012

.165.

hahah, dokładnie! <3


~owsianka na mleku z malinowym puree, malinami, wanilią, słodzona stewią ; chleb żytni na zakwasie z masłem orzechowym ; domowe pierniczki~ 



Znów upiekłam pierniczki, bo poprzednie zostały zjedzone w 4 dni :x A na święta chyba coś musi zostać, nie? Chociaż będzie trudno, bo są jeszcze lepsze niż poprzednie <3
Dzisiaj będzie trzeba wybrać się po prezenty! Mam już pewien pomysł - mamie znalazłam bardzo fajny, elegancki portfel i do tego zrobię jej orzechową granolę, a tacie kupujemy prezent razem z mamą. To znaczy, mama kupi mu elektryczny młynek do kawy, a ja jakąś pyszną ziarnistą kawę. A swojego Mikołaja poprosiłam o telefon :3
P.S. Wczoraj z nudów zamiast uczyć na dwa sprawdziany które będą w poniedziałek zmieniłam trochę wygląd bloga, co sądzicie? :)

31 komentarzy:

  1. Malinyyy, to chyba moje ulubione owoce, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, z tym masłem orzechowym to w 100% się zgadzam. Piękne pierniczki zrobiłaś :) A co do wyglądu-mogłaś dać białe tło w tle (ale masło maślane :P) albo coś co mniej kontrastuje z główną częścią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze pierniczki :) Co do prezentów, ja szalałabym z radości na miejscu taty! Ekspres do kawy i jakaś pyszna kawa - super.
    A ja nie przepadam za orzechowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam jutro, z wosu, dwa rodziały!!!, no comment-,-. Ściągi robimy, nikomu już się nie chce uczyć, ostatni spr. olewamxP

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja owsianka to cios w moje serce bo od paru dni mam straszna ochote na smak malinowo-mleczny a malin nie mam :/
    cudownie wyglada!!!!!!! a te pierniczki, sliczne, urocze :D
    no i co do masla orzechowego, zgadzam sie w zupelnosci hehe :D
    wyglad bloga jak najbardziej na plus :*

    OdpowiedzUsuń
  6. tlo jest super ;)

    no a sniadanie.. mniam

    OdpowiedzUsuń
  7. podziel się tymi pierniczkami <33

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie sie bardzo podoba nowy wyglad! a jeszcze bardziej malinki w owsiance<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Upieczesz kolejne pierniczki, nie ma wyjścia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała zjeść owsiankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne wyszły Ci pierniczki *.*
    Mówiłam Ci już, że uwielbiam Twoje zdjęcia? Jeśli nie to właśnie mówię, są genialne <3 Ta różowa owsianka i malinki, mm.. :D
    Też dzisiaj wybieram się dokupić resztę prezentów :)
    Tło świetne, takie zimowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. jeeej, pierniczki! urocze są! ale chyba będziesz musiała upiec jeszcze jedną porcję, bo ja Ci je wszystkie wyjem! :D
    świetne pomysły na prezenty, rodzice na pewno będą zadowoleni :) ja też już mam wszystko przemyślane i ruszam w tygodniu na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. porywam te pierniczki i malinki ! :D:D
    bardzo mi się podoba tło bloga ^^ zimowo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten klimat zimy na blogu :D
    a te pierniczki wyglądają uroczo ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak świątecznie u Ciebie :) bardzo mi się podoba :) Ale śliczne pierniczki zrobiłaś, nic dziwnego, że znikają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm masełko najlepsze !
    przepyszne śniadnaie oczywiście , uwielbiam twoje pomysły ,proste i takie smaczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, przeglądam Twojego bloga i przeglądam i ledwo mogę się powstrzymać przed zjedzeniem monitora ;D Niesamowicie pysznie wyglądają wszystkie przyrządzone przez Ciebie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę zmiany, zmiany! ładnie:)

    a śniadanie.. idealne

    OdpowiedzUsuń
  19. Malinki! Cudaśnie to wygląda *.*
    Podoba mi się zmiana ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten gif :D I śliczne pierniczki, w wersji mini?:)

    A blog jest uroczy, tak świątecznie i zimowo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gdzie dostane takie mleko malinowe, z jakiej firmy :) ?
    Hah ja non stop od 2 tygodni piekę pierniczki i specjalnie je chowam do pudełka i głęboko do szafeczki żeby przypadkiem tatuś sie nie dobrał ale i tak dziwnym przypadkiem wszystkie znikają haha

    OdpowiedzUsuń
  22. ja poproszę ten chlebek :D wystrój bloga fajnie wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale mi narobiłaś smaka na maliny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja myślę, że jest ślicznie, tak trochę Świątecznie:)
    Fajne pomysły z tymi prezentami;p
    A pierniczki malutkie, ale pewnie przepyszne muszą być.

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki telefon chcesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś z androidem. chciałam sony xperię s, ale jak zobaczyłam ceny to się przeraziłam :D możesz znasz jakiś godny polecenia? i nie zbyt drogi :p

      Usuń
    2. (inny anonim) ja mam samsung galaxy ace. Jest z andoidem.

      Usuń
  26. Sprawdź pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne śniadanie :)
    Te pierniczki wyglądają cudownie ♥.♥
    A wygląd bloga jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety, na telefonie nie widze zmian :c
    A pierniczki wygladaja bosko!!! :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)