sobota, 15 grudnia 2012

.164.

~kakaowy pudding z mleka w proszku z białą czekoladą (też w środku)~ 

z wierzchu miał twardą skorupkę, a w środku był płynny <3 jak, hm... nutella! <3 


Ostatnio eksperymentuję z mlekiem w proszku i można z niego zrobić na prawdę wiele pysznych rzeczy! Mam nadzieję, że Was nie zanudzam? :>

Tą samą notką chciałabym też podziękować... W tym tygodniu dołączył do mojego bloga setny obserwator. Jest mi bardzo miło! Bez Was nie byłoby tego bloga. Miałam już dużo blogów, ale wszystkie szybko porzucałam, bo nie miałam żadnego kontaktu z odbiorcami, nikt nie wyrażał opinii na jego temat, nie komentował etc. Tutaj jest inaczej. Poznałam wiele wspaniałych osób! Zawsze pocieszycie, wspieracie... Dziękuję <3 Jeszcze raz powtórzę, bez Was nie byłoby tego bloga! ;** Spróbowałam także wielu rzeczy, o których istnieniu nawet nie miałam pojęcia, a bardzo mi posmakowały! :)
I może moje śniadania nie są zbyt wymyślne, ale o chyba chodzi o to, żeby pokazać, że jest wiele pysznych wersji tego posiłku i nie zawsze trzeba jeść tylko kanapki :) I dziękuję, że znosicie moje smęty :D


Prosicie o przepis, więc podaję :) Postaram sobie przypomnieć *myśli*
-chyba około 70g mleka w proszku (używam tego)
-około 80ml wody
-4 tabl. stewii
-dwie czubate łyżeczki ciemnego kakao
-cztery kostki białej czekolady

Mleko wsypać do miseczki/kubeczka, dodać rozkruszone tabl. stewii. Wodę zagotować i wlać do mleka, wymieszać. Dodać kakao. Połowę masy przełożyć do innego naczynia, na to zetrzeć na tarce dwie kostki białej czekolady (żeby się lepiej ścierało można włożyć ją na 5min do zamrażarki), wylać pozostałą masę i znów zetrzeć na to pozostałą czekoladę. Włożyć na noc do lodówki.


34 komentarze:

  1. ejej zrób mi taki z dostawą do domu plz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, jak cudownie wygląda!
    Nie zanudzasz, wcale :) Przeciwnie - jestem zawsze bardzo ciekawa wszelkich Twoich wariacji na jego temat, bo póki co, wychodzą wspaniałe! A można wiedzieć, jak zrobiłaś ten pudding ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje śniadania są jednymi z najbardziej "wymyślnych" z jakimi się spotykam. :) W końcu... mleko w proszku! Czy to nie jest kreatywne?

    Wygląda jak czekoladowe ciacho! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie odwiedzanie Twojego bloga to czysta przyjemność.Uwielbiam twoje śniadania i przepiękne zdjęcia.Dzisiejsze jest również przepyszne!Proszę o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za śniadanie ♥
    Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :)
    Mmm, pyszności :) Można przepis ?
    Mi mama niestety nie chce kupić mleka w proszku, hah :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały! Mogłabym prosić o przepis? :)
    + dodaje do obserwatorów i zapraszam do mnie na śniadanko ^^
    simply-way-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt wymyślne? Dzisiejsze śniadanie jest tego totalnym zaprzeczeniem! Ten pudding jest ge-nial-ny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Ale to musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale PYCHA! Kocham białą czekoladę! Aż zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm muszę koniecznie zrobić;) bardzo się ciesze że prowadzisz tego bloga;*

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam mistrzowski pudding , musi być na prawdę pyszny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł choć dla mnie bardziej na deser niż śniadanie. Musiałabym czyba takie 4 zjeść by zaspokoić apetyt...

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaaaaaaaaa, to musi być pyyyyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. istna rozkosz dla podniebienia, a przygotowanie nie wydaje się trudne :) uwielbiam Cię i Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łał, na to bym nie wpadła! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna kusząca, czekoladowa propozycja od ciebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Ci, że wygląda niesamowicie, a jest takie proste do zrobienia :)
    Czysta przyjemność odwiedzać Cię codziennie na tym blogu! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. no, gratuluję tylu obserwatorów. :) ja tam jestem ciekawa kolejnych eksperymentów z użyciem mleka w proszku!

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję 100 i cieszę się że z nami jesteś! :* bo Twoje pomysły są świetne ;)
    bardzo dziękuję za przepiś- bo miałam pytać, ale już dodałaś i wszystko wyszło szybciej :P wypróbuję na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz, że jeszcze nigdy nie robiłam nic z mlekiem w proszku? Zainspirowałaś mnie <3 Pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię Cię czytać :D a chyba nigdy nie jadłam mleka w proszku, także jak wreszcie zdecyduję się je kupić to będę wiedzieć, gdzie szukać inspiracji :>
    a ten pudding przypomina mi śnieżną pierzynkę :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Padłam *.* Jesteś mistrzem w robieniu pyszności z mleka w proszku :D Na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podasz jadłospis:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śn; jw
      IIśn; 5 mandarynek, jogurt 300g
      obiad; ok.200-210g pieczonego fileta z indyka / pół woreczka ryżu brązowego / pół op. mrożonego brokuła
      podw: jabłko / grahamka z dwoma plasterkami wędliny z indyka i warzywami
      kol: nie wiem jeszcze na co mnie najdzie ochota :p

      Usuń
  25. o jaaa, toż to istne cudo*.* zapisuję do zrobienia<3

    OdpowiedzUsuń
  26. JA myślałam ze to kokos :D

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie "zanudzam"?
    prawdziwe małe dzieła sztuki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jej, to jest po prostu genialne <3 zapisałam sobie już przepis. muszę koniecznie kupić mleko w proszku :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)