sobota, 22 lutego 2014

.572. 11 bloggerów w Warszawie. Bobby Burger

~piegus z czekoladą autorstwa Sylwii, czekolada, orzeszki ziemne, kanapki~

Wczoraj - jak wiele osób się domyśliło - 10 blogerów spotkało się w Warszawie. W mieszkaniu Sylwii -ja, MagdaAnkaSylwia z Mateuszem, PiotrekKarolina, Karolina, Marysia i Ola. 11 osób, 2 noce, 1 łazienka - ale jest fajnie :D
Po śniadaniu i lekkim "ogarnięciu się" ruszyliśmy do Warszawy na obiad. Zatrzymaliśmy się w Bobby Burgerze i każdy z nas zjadł wybranego burgera :) Ja wahałam między burgerem z kotletem z fasoli a burgerem z kotletem z soczewicy i ostatecznie wybrałam tego drugiego, był bardzo smaczny, polecam! :)



~wege burger z kotletem z soczewicy~

Po burgerach wybraliśmy się na spacer. Zahaczyliśmy też o Gofiarnię, o której już z pewnością słyszeliście. A jeśli nie, to jak najszybciej się tam wybierzcie! Lokal jest bardzo klimatyczny, gofry robią się na Waszych oczach, dodatki są genialne, a obsługa świetna! :) Dziękujemy Panu Marcinowi za dodatkowego gofra z karmelem! :) Zajrzycie na stronę Gofiarnii na facebooku - KLIK


Czas mija mega szybko, ostatnia noc dzisiaj, ostatni ranek jutro...Za szybko!

10 komentarzy:

  1. ale super ; ) takie wspólne akcje są świetne, chociaż trochę poziom hard z tą jedną łazienką, i tak mi się podoba! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledzę wasze poczynania na instagramie, hehe. Chyba dobrze się bawicie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko na pierwszym zdjęciu wygląda smacznie ;)
    spotkanie widac też miło spędzone.. super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. już to parę razy dziś pisałam - dobrze Wam tam :) życzę smacznego śniadania! z tego co widzę cały sobotni dzień był pełen dobrego jedzenia i świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na te wszystkie zdjęcia jeszcze bardziej żałuję, że mnie z wami nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Wam bardzo tak wspaniale spędzanego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)