wtorek, 11 lutego 2014

.561. ginger-lemon

~owsianka na mleku sojowym z otrębami, imbirem, sokiem z cytryny, kiwi (również w środku) i masłem orzechowym~



Wczorajszy dzień...Nie wiem, czy zaliczyć go do udanych, czy wręcz przeciwnie. Hmm, no powiedzmy - pół na pół. Jego pierwsza połowa była udana, druga niestety nie. Ale zamiast skupiać się na problemach to się pochwalę, a co :) W sobotę byłam w Lublinie. Przy okazji poszłam z mamą do centrum handlowego. Idziemy, a nagle podchodzi do nas pani ze stoiska, które wygląda jak studio fotograficzne i pyta się mnie ile mam lat i czy chciałabym zrobić sobie zdjęcie do"Galerii Twarzy". Ja oczywiście zaczęłam się śmiać, mówić że nie, coś tam coś tam, ale no namówiły mnie razem z mamą, dostałam tabliczkę z numerkiem castingowym i pani zrobiła mi kilka zdjęć. Potem dała ulotkę z tym właśnie numerkiem, numerem telefonu i informacją, żeby w poniedziałek między 11 a 12 do nich zadzwonić i zapytać o wyniki castingu. Okazało się, że zostałam zakwalifikowana dalej i dzisiaj jedziemy ponownie do Lublina, podpisać umowę i zrobić jeszcze trochę zdjęć, tym razem mam wziąć ze sobą kilka zestawów ubrań, więc będzie ciekawiej
haha! :) Ach, i nie, nie startuję na żadną modelkę broń Boże, jeśli nie wiecie co to Galeria Twarzy to krótko napiszę, że chodzi o występy w serialach/filmach/reklamach/etc., więcej info możecie wygooglować, ja mimo wszystko niestety muszę lecieć do szkoły :) Jestem serio bardzo zaskoczona tym wszystkim...To było takie spontaniczne. Nawet nie poprawiłam włosów do zdjęcia! :D
I staram się nie przejmować zajściami z drugiej części wczorajszego dnia..."staram się"...

30 komentarzy:

  1. Staraj się, staraj. Skup się na pierwszej części dnia:) kto wie, może spodoba Ci się taka Galeria Twarzy, zobaczymy co z tego wyjdzie:)

    a co do śniadania... żeby obierać kiwi ze skórki?! to jak obierać jabłko! :o

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra! też chciałam się zapisać kiedys na statystkę, ale to chyba po maturze ;) gratuluję! a owsianka fantastyczna, musze w końcu zrobić ją z cytryną i imbirem. i jeszcze kiwi, jak orzeżwiająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, gratulacje!!! jednak się nie dziwię, bo jesteś prześliczna :* powodzenia dalej, na pewno będzie dobrze i zapomnij o tej słabszej części dnia ;)
    najlepsza z masłem orzechowym! <3 u mnie też dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację! :) Super sprawa .

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz, każdy dookoła zauważa, że śliczna jesteś, sama musisz to też dostrzec!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale super sprawa! No ale nie dziwię sie, bo jesteś fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianki nigdy sie nie nudzą :) A co do castingu gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie pycha. Ale fajnie by było, gdyby się okazało, że dostaniesz jakąś rólkę! :)
    A o złych rzeczach lepiej szybko zapomnieć. Było, minęło, lepiej niech nie wraca...

    OdpowiedzUsuń
  9. Skup się tylko na tych dobrych rzeczach! A z wyników castingu się nie dziwię, bo jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Grunt to być otwartym na nowe szanse i możliwości, może akurat to będzie taka przygoda życiowa, która coś w Twoje życie wniesie, coś zmieni? :)
    Dodatek imbiru? Do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skup się na tym co pozytywne! fantastyczna okazja Ci się trafiła, może pomoże Ci bardziej uwierzyć w siebie- wykorzystaj ją jak najlepiej.
    Owsianka wygląda strasznie apetycznie- kiedy ja kiwi ostatnio jadłam?! całkiem o nim zapomniałam tej zimy!

    OdpowiedzUsuń
  12. aaale Ci zazdroszczę, fajnie, fajnie. :D
    kiwi i masło orzechowe, love it <3

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie gratulacje !
    Uwielbiam rozpuszczające się masło orzechowe w owsiance ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale miałaś pierwszą część dnia cudowną, zazdroszczę :)
    Miseczka szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O, to może zobaczymy Cię niedługo w tv..;)
    imbir i cytryna - rozgrzewająco i przeciwprzeziębieniowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skup się na tym pozytywnych rzeczach, trafiła Ci się wspaniała okazja, wykorzystaj ją! :)
    W takim razie powodzenia w "karierze" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiedz mi, proszę - jak to jest, że jesz takie kaloryczne rzeczy jak np. właśnie masło orzechowe i nadal pozostajesz tak szczupła jak jesteś? Pytam, ponieważ męczę się z tym, sama nie mogę sobie pozwalać bez ograniczeń na takie rzeczy :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jem całego słoika na raz, hehe, więc też mam ograniczenia :) Serio to nie wiem. Odżywiam się (na ogół) zdrowo i jestem aktywna fizycznie, to chyba ma największe znaczenie.

      Usuń
    2. A jaki sport uprawiasz, jaką aktywność fiz podejmujesz? :)

      Usuń
    3. Chodzę do klubu fitness na zumbę 2x w tyg., a z domowych ćwiczeń to różne 'dywanówki' z youtube itp. i rower stacjonarny :) Latem też rolki, bieganie.

      Usuń
    4. A jakie "dywanówki"? Przepraszam, że Cię tak wypytuję bo wiem że to męczy, ale mam problem z ćwiczeniami. Ostatnio szukałam jakiś fajnych, bo ograniczam się tylko do brzuszków i przysiadów, a chcę jakiegoś urozmaicenia, ale nie znam wielu ćwiczeń. :c

      Usuń
    5. Na prawdę różne. Zależy na co akurat najdzie mnie ochota. Czasami nawet włączam muzykę i sama wymyślam sobie ćwiczenia :D Co do tych z internetu/youtube to najczęściej robię różne "8 min" - abs, legs etc. jest cała masa tego :) Bardzo lubię Mel B :)

      Usuń
  18. A ja tam się nie dziwię. Masz bardzo plastyczną i symetryczną twarz, poza tym nietuzinkową( w dzisiejszych czasach wielu ludzi chciałoby być taką masówką, nie wiem, czy zrozumiesz, o co mi chodzi, ale oni chcą mieć po prostu zwyczajną, ładną(ale pospolitą) twarz, jak 12 milionów innych ludzi i nie wyróżniać się niczym). Z doświadczenia wiem natomiast, że nawet kiedy szukamy modela do pozowania, albo odlewu twarzy( taka praca), to wybieramy tylko wyróżniających się ludzi, co często boli te "12 milionów".
    Aby to zakończyć puentą, to życzę więcej wiary w siebie i takich drobnych wydarzeń, które ci w tym pomogą, każdy z nas jest tego wart :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O widziałam ich w Olimpie, ale się wstydziłam :D Ale fajnie, gratuluję! Chciałabym gdzieś wystąpić :) A i chyba widziałam Cię w reserved, ale byłam z mamą i bratem na drugim końcu, a potem już Cię nie widziałam..
    A masło i kiwi w owsiance to ideał :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję! :) to bardzo miła niespodzianka i mam nadzieję, że wystarczająca by zapomnieć o mniej szczęśliwych aspektach dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulubiona porywam , do tego wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Ci z całego serduszka <3
    i życzę powodzenia! :)
    a tym śniadankiem kusisz mnie bardzoo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. skup się na pierwszej części! bardzo pozytywnie, gratuluję ;)
    ah, taka owsianka pełna witaminy C, przydałaby mi się teraz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiwi z masłem orzechowym, fajne połączenie. Gratuluję Galerii Twarzy, staraj się nie przejmować tą tajemniczą 'druga częścią dnia" : )

    OdpowiedzUsuń
  25. na mleku sojowym i z masłem orzechowym! pycha! ja ostatnio trochę się przejadłam płatkami, postanowiłam zrobić sobie odwyk. ale jak patrzę na te zdjęcia to już wiem co jutro zjem na śniadanie :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)