poniedziałek, 3 lutego 2014

.553. jedno z ulubionych połączeń

~kakaowy serniczek z masłem orzechowym~

To połączenie...zdecydowanie jedno z ulubionych ♥ Serniczek jak Reese's? :3
Koniec ferii. Wracam do szkoły...

PRZEPIS /1 porcja/
~220g mielonego twarogu
~50g jogurtu greckiego (lub innego gęstego)
~jajko
~2 łyżki kakao
~łyżka czekoladowego proszku budyniowego
~cukier/stevia do posłodzenia do smaku
~szczypta soli
~czubata łyżka masła orzechowego, ok. 30g (ja użyłam domowego, które ma nieco płynną konsystencję (♥), jeśli wasze jest twarde/gęste trochę je rozpuśćcie)

Piekarnik rozgrzać do 190*C. Ser wymieszać z jogurtem i jajkiem, dodać kakao, proszek budyniowy, sól i posłodzić do smaku. Przełożyć masę do naczynia do zapiekania. Na wierzchu wyłożyć masło orzechowe i za pomocą np. patyczka szaszłykowego zrobić 'esy-floresy' lekko wprowadzając masło w masę serową. Piec ok. 30-35 minut. Smacznego! :)

Dodaję do akcji:
  Love masło orzechowe edycja III

34 komentarze:

  1. Zdecydowanie muszę sprobowac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, to zdecydowanie jedna z najlepszych połączeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. To wracamy razem!
    I razem jemy następne śniadanie- taki sernik masz mi na nie przygotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezłe śniadania jak na poranek pt. 'witaj szkoło!':) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrego powrotu do szkoły!
    Ten serniczek wyglądaaaa cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak, to połączenie to cudo jakieś. kocham te smaki oddzielnie, a co dopiero razem!

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, genialny <3 Koniecznie do zrobienia jak najszybciej:)
    Udanego dnia, będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi super! Coś mnie wzięło na słodkie wypieki więc się chyba skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłam już czekoladowy serniczek, ale patrząc na Twój...chyba niedługo powtórzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. rozpływam się na jego widok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwykły, półtłusty twaróg się nada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Może jedynie spróbuj zblenować żeby był gładszy? Chyba że niezmielony nie będzie Ci przeszkadzał :)

      Usuń
  12. Sernik Reese's ? Chcę to ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny *.*
    Szybko zleci i zaraz znów będą kolejne święta :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oszalałam na punkcie takiej owsianki, więc sernik też by mi posmakował :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bez proszku do pieczenia lub sody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy do sernika dodaje się proszek dp/sodę? ...

      Usuń
    2. mase przepisów jest z proszkiem do pieczenia.

      Usuń
    3. Nigdy takiego nie widziałam :) Poza tym dodawanie proszku czy sody do sernika nie ma sensu.

      Usuń
    4. http://www.kwestiasmaku.com/desery/serniki/sernik_krolewski/przepis.html pierwszy lepszy przykład

      Usuń
    5. W tym przepisie akurat soda jest dodana do SPODU, a nie masy serowej, nie udało Ci się, sorki :(( Nie dodaje się proszku do pieczenia/sody do sernika, Jezuuu! -.-

      Usuń
    6. nie robię tego złośliwie.
      http://tasty-breakfast.blogspot.com/2013/05/121_26.html

      Usuń
    7. Ja też nie robię niczego złośliwie, a sernik z proszkiem widzę po raz pierwszy. Po pierwsze - w serniku nie ma, lub jest znikoma ilość mąki, a żeby proszek 'zadziałał' potrzeba mąki właśnie, po drugie - w serniku jest dużo jajek, dzięki którym właśnie rośnie. Tak więc - gdzie sens dodawania proszku do pieczenia?

      Usuń
    8. dlatego zapytałam, ponieważ ja się kompletnie nie znam na wypiekach. dzieki temu i dzieki Tobie wiem o wiele wiecej.

      Usuń
  16. na powrót do szkoły! genialne śniadanie <3 zakochałam się w tym serniczku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze z tydzień by się przydał.... ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. porywam ten sernik <333
    aż mi ślinka cieknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. z masłem orzechowym to czysta perfekcja :))

    OdpowiedzUsuń
  20. jadłam kiedyś Brownie z masłem orzechowym i nie powiem było pycha, więc podejrzewam, że kakaowy serniczek godny był by czekać na niego te pół godziny ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa połączenia z masłem orzechowym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie wyrósł, musiał być obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurcze, zjadłabym, tu i teraz

    OdpowiedzUsuń
  24. Serniczek Reese's, pomysłowo i pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. byłoby to niemożliwe,żeby mogło byc to nieulubionym połączeniem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)