środa, 5 lutego 2014

.555. pieczona owsianka vel owsiane ciasto marchewkowe

~pieczona owsianka* z marchewką i cynamonem podana z masłem orzechowym i twarożkiem~
*4 łyżki płatków owsianych, 3 łyżki otrębów pszennych





Zdjęcia wiosenne jakieś takie. Ale owsianka...jesienna? Nie trafiłam w zimę. Chociaż twarożek w kolorze śniegu, przecież. Ale mam dość śniegu, niech już znika. Wczoraj takie ładne słońce było. I stresujący dzień w szkole był, ale wszystko skończyło się dobrze, kartkówka z geografii poszła dobrze (obym nie zapeszyła!), a z biologii, z kartkówki która była przed świętami dostałam zadowalającą ocenę. Dzisiaj kolejny stresujący dzień, mimo, że po po-feriowej zmianie planu w szkole jestem do 12.30. Za dużo stresu...

18 komentarzy:

  1. skąd ja to znam, wieczny stres, okropna jest ta szkoła.
    marchewka + masło orzechowe, idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wieeeeelką fanką ciasta marchewkowego i jeszcze większą fanką takiej owsianki w klimatach tego ciasta właśnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypieki z marchewką mają coś w sobie :)
    ty do 12:30, ja od 11:30. chyba wolę twoją wersję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie wiosenna, aż dobrze się patrzy.
    no, to po tej 12.30 należy Ci się relaks. jakaś kawa, czy coś, zrób to ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie samo naczynko :P
    owsianko-marchewkowa, pyszna! masło orzechowe jednak pasuje do wszystkiego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naqjlepsza uwielbiam *.* Bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo foremka z biedronki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka ostatnio rządzi w blogosferze :) Mega smaczna owsianka :)

      Usuń
  8. czaasem tak bywa, ale trzeba wziąć głęboki oddech i wyluzować. nie ma co się stresować :)

    taka owsianka nadal czeka u mnie na swoją kolej! pyszna musi być.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śniadanko przepysznie się prezentuje, gratuluję wyników w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje śniadania za wszędobylskie masło orzechowe! wiem, że łączę się z kimś w obsesji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślę że w tym śniadaniu i zdjęciach jest z każdej pory roku coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dziś miałam długi dzień w szkole i też nieco stresujący, ale już po :)
    ciasto marchewkowe w formie owsianki to moja ulubiona wersja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Założę się, że geografia poszła Ci bardzoo dobrze ;)
    Świetny wypiek i te masłoo <33

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia ze szkołą!
    a to masło orzechowe rozpływające się po wierzchu.. no masz, muszę teraz iśc do kuchni i zjeść łyżeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile pieczesz taką owsianeczkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy można o przepis prosić? Świetna ta owsianka : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)