poniedziałek, 8 kwietnia 2013

.259.

~ciasto migdałowe ; kakao na mleku (słodzone stevią)~ 





29 komentarzy:

  1. to ciacho wygląda przepysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio oglądałam to ciasto na jakimś blogu i zamierzałam je zrobić! chyba warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ciacho jest boskie...^^

    Czy stevia jest wyczuwalna w smaku? Smakuje bardziej jak cukier, czy bardziej jak sztuczny słodzik?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obledne ciacho! I piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej *.* To ciacho jest boskie! Lecę po przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wygląda : ) kakao z rana musiało zadziałać pozytywnie na cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, a śniadanie to bym Ci porwała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu!.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie delikatne to ciasto :)
    Śliczna filiżanka !

    OdpowiedzUsuń
  10. ciacho jest super !! do tego kakao to już wogóle pyszny poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. już sobie wyobrażam ten smak, jak ciasto migdałowe babci mojego kolegi, 2 razy do roku, niebo w gębie... *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. kakao *_* zaraz sobie zrobię kakałko ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mm, super ciacho :) bardzo lubię wszystko co migdałowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. to ciasto musi być nieziemskie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne śniadanie, jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciasto i kakao na śniadanko to śniadanko idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)