sobota, 6 kwietnia 2013

.257.

~owsianka na mleku gotowana z laską wanilii z truskawkami ; chleb razowy z domową nutellą



Kiedy zrobiłam waniliowy sernik postanowiłam nie wyrzucać wykorzystanej wanilii. Pomyślałam, żeby może ugotować z nią owsiankę. Przypomniałam sobie o tym dopiero wczoraj, kiedy w szafce trafiłam na wanilię. To był doskonały pomysł! Nie spodziewałam się, że owsianka nabierze takiego waniliowego aromatu i będzie pełna ziarenek... Na pewno do powtórzenia! Tylko muszę kupić nową :D

A co debaty o której wczoraj pisałam, to stanęło na tym, że do sklepiku na okres próbny wprowadzą owoce. Były jeszcze propozycje wprowadzenia jogurtów, ale to wiąże się z dużymi kosztami, bo sprzedawczyni musiała by kupić lodówkę itp. No, ale ważne, że przegadaliśmy grupę, która była przeciwna tym zmianom ;) A na stołach... :





28 komentarzy:

  1. aaa! wyświetlasz mi się już <3

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko, że wanilia taka droga. uwielbiam ten aromat

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, zjadłabym taką waniliową owsiankę :)

    A co do debaty to na prawdę duży sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owsianka waniliowa, w dodatku z truskawkami! Smak do odtworzenia w sezonie letnim, muszę zapamiętać^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Porywam w całości!. Pycha!. Ale dałabym tej domowej nutelli do owsianki:D.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, w szufladzie mam laskę wanilii... może pora spróbować? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. owsianka z laską wanilii *-* mniam !! ten smak - wyobrażam to sobie i aż mi ślinka cieknie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Waniliowa - i już mam ochotę Ci ją zabrac ♥ Kocham wszystko co ma w sobie wanilię!

    OdpowiedzUsuń
  9. ile je bym dała za owoce w sklepiku... a tam same słodycze :<

    Podziel się owsianką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym śniadanku - turkaaawki..!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz gotowałam z wanilią, ale nie zmieniła smaku. teraz robię z niej ekstrakt waniliowy :)
    Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. W moim szkolnym sklepie nie można nawet zwykłej wody kupić, jedynie colę w puszce i same batony, także u Ciebie na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować bo kocham wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To mleko wygląda tak cudownie, jak pianka z bąbelkami :D Muszę koniecznie kupić laskę wanilii :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pyszności ! I to mleczko takie spienione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo smaczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy widzę Twoje zdjęcia nie mogę się doczekać, aż będę robiła śniadanie... Super!!

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety, przepyszne śniadanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A tą laskę wanilii ścierałaś jakoś najpierw? Ah, taka domowa waniliowa, nie z aromatów czy ekstraktów - idealnie :D kusiło mnie kupno laski wanilii ale cena mnie odstraszyła, bo nie miałam przy sobie tyle pieniędzy a pokupowałam drogie-zdrowe rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, tylko wrzuciłam do rondelka jak gotowałam :) ona już była przecięta, b wcześniej jak piekłam sernik to używałam ziarenek z jej wnętrza

      Usuń
  20. owsianka z laską wanilii, mmm... :)
    u mnie w szkolnym sklepiku są owoce, tzn. tylko jabłka - ale to zawsze coś :) a w okresie bożonarodzeniowym pojawiają się też mandarynki :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)