wtorek, 30 lipca 2013

.369. Skworcu - wspólpraca

~razowy omlet z nektarynką (w środku) i sosem czekoladowym~ 



wczoraj otrzymałam paczkę od sklepu Skworcu. jest to sklep internetowy, na którym znajdziecie mnóstwo produktów z różnych kategorii, są tam: herbaty, kawy, bakalie, przyprawy, yerby mate itp. jest tam wiele produktów, o których nigdy nie słyszałam (np. asafetyda), a również i takich, których zawsze chciałam spróbować, ale nie miałam możliwości ich zakupu. tym głównie kierowałam się przy wybieraniu produktów. a wybór był na prawdę trudny... ostatecznie zdecydowałam się na:

~ziarnistą kawę kokosową



~orzechy macadamia



~laskę wanilii



~mielone liście stewii



~surowe pistacje (bez soli i innych konserwantów, łuskane)



~laski cynamonu



~karob (mączka chleba świętojańskiego)


produkty były dokładnie zapakowane, oprócz opakowania bezpośredniego były jeszcze w woreczku strunowym. wszystko dotarło do mnie bez szwanku i bardzo szybko - paczka została nadana w piątek, a poniedziałek kurier dostarczył przesyłkę. 
od razu po otwarciu paczki wydobył się z niej cudowny zapach! myślę, że była to mieszanka kawy kokosowej (która swoja drogą pachnie jak bounty! <3), wanilii i cynamonu. coś cudownego, na prawdę! chyba spróbuje połączyć te trzy składniki w jednej potrawie... :>


a skoro ten post jest już taki długi to na koniec jeszcze ja, z niedzielnego spaceru u babci :)
mam dużo zdjęć w tym stylu, więc będę Was męczyć :>
(+ktoś kiedyś pytał na asku o zdjęcie w związanych włosach - prosze, ja w warkoczu :3)


21 komentarzy:

  1. Też patrzyłam na tę kawę, ale nie mam młynka niestety. Produkty cudowne :)

    Omlet zawodowy :) Mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszna współpraca!! aż ci zazdroszczę! ta kawa pewnie będzie pyszna :D
    znakomity omlet, tak smacznie to wygląda oblane tym sosem *-*
    bardzo ładnie wyglądasz, i włosy takie długie *-* warkocze zawsze mi się podobały :) niestety moje włosy nie nadają się do tego :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę macadamia i pistacje, i wanilię, i cynamon... Też bym chętnie uzbierała parę produktów do wysyłki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoh, i teraz Ty z nimi współpracujesz, fajnie ;)
    Eeej, świetnie wyglądasz na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. www.anielskieprzysmaki.pl-a ja mam ochotę na te produkty i sie wreszcie skuszę:)Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladasz :) Tylko szkoda ze przez te okulary nie widac twojej slicznej twarzyczki, lubie na nia patrzec : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały omlet. :)
    Ta kawa brzmi ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak slicznie wygladzasz :)
    Chyba coś zamowie z tego sklepu, bo na prawdę ciekawe .

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę paczki, bardzo :) omlet cudowny

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudne produkty, mniaaaam *u*
    bardzo ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omlet pycha :) zresztą jak każde twoje śniadanie :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie elementy przesyłki idealnie trafiają w mój gust. *.*
    A Ty jak zwykle przepięknie wyszłaś na zdjęciu. :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie jadłam omletu, z nektarynką musiał być pyszny.
    I bardzo podoba mi się Twoje zdjęcie, ślicznie wyglądasz!
    I jaki długi warkocz *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tej współpracy! Firma sama do ciebie napisała? Chyba zamòwię tam co nieco ;) czaję sis na pistacjie bezbsoli, karob.... a ta kawa?! Jak smakuje? Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Super współpraca, dostałaś naprawdę świetne produkty, pozazdrościć ;)
    A ten omlet - w sumie też do pozazdroszczenia, dawno nie jadłam omletów więc zrobię sobie taki, jak nie na śniadanie to na kolację. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nooo, widzę że fajna współpraca, też chętnie bym coś dla siebie wybrała :D
    Śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nektarynka stała się moim ulubionym dodatkiem do omleta ! :)
    i ciekawe produkty :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nektarynka stała się moim ulubionym dodatkiem do omleta :))
    Ciekawe produkty !

    OdpowiedzUsuń
  19. kawa kokosowa *.* będę o niej rozmyślać przez sen :D

    zazdraszczam Ci tak długich włosów i cierpliwości w ich zapuszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne produkty wybrałaś, a najbardziej kusi mnie tak kokosowa kawa !
    Omlet jest bardzo apetycznie zaprezentowany, ta czekolada.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)