piątek, 26 października 2012

Osłoda dnia jesiennego.

W poniedziałek zostałam zaproszona przez Magdę do zabawy, za co serdecznie dziękuję :* Odpowiadam dzisiaj, bo wcześniej nie miałam czasu... (nauka, nauka, nauka...)

Zasady zabawy:
- umieść na swoim blogu wpis a w nim obowiązkowo baner tagu oraz link do inicjatorki tagu - Sonji
- napisz, kto Cię otagował
- opisz i/lub pokaż za pomocą zdjęć, w jaki sposób radzisz sobie z jesienną chandrą, co poprawia Ci nastrój jesienią. Odpowiedzią na tag może być tylko tekst
- otaguj minimum 5 osób




1. Szaliki, rękawiczki, czapki, buty.
Uwielbiam moją kolorową czapkę! (patrz - awatar :) I szalik do kompletu :) Poza tym rękawiczki - klasyczne, czarne, ale chronią moje wiecznie zimne łapki przed mrozem. Buty - a'la martensy, cieplusie <3 Czuję się w nich co najmniej 1,5kg cięższa, ale stópki nie marzną :D
2. Ciepłe napoje
Nie ma chyba nic lepszego niż kubek z gorącą karmelową herbatą pitą w towarzystwie odgłosów deszczu stukającego o parapet. Nie zapominając też o rozgrzewającym kakao z rozpuszczającymi się piankami (nie tylko) na śniadanie.
3. Ukochane sierściuchy :)
Uwielbiam wziąć kota na kolana i posłuchać jego mruczenia lub poleniuchować na kanapie ze świnką morską oglądając powtórki seriali.
4. Książki.

Każde (z wyjątkiem nudnych lektur...). Od biografii, po kryminały. Uwielbiam czytać o zespołach których słucham, uwielbiam Snicketa, uwielbiam Kinga i wielu innych. Piątkowe wieczory często spędzam w ich towarzystwie.
5.Gitara
Sposób na nudę :) Gitara w łapki i do dzieła. A później tylko mama krzyczy "skooooończ już, błagam!" :P

Osoby, które taguję to (przepraszam, jeśli się powtarzają) : Pałlina, Marysia, Julka, Blissful, GrowingUp, Teenager oraz wszyscy inni, którzy nie zostali otagowani, ale chcą wziąć udział w zabawie :)




3 komentarze:

  1. hej, Tobie chandra nie grozi, wspaniale sposoby na walkę z nią! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam świnkę morską :)! w jesienne dni nierozłączne są rozgrzewające napoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te Twoje triki, naprawdę wszystkie :) I świetnie, że grasz na gitarze! Ja zawsze chciałam się nauczyć...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)