czwartek, 11 października 2012

.101.

~jajecznica z 3 jaj z brokułami ; chleb żytni~ 

Mały bonus w postaci tego, co wzięłam do szkoły: (podzielone na dwa razy, bo miałam dzisiaj lekcje od 8 do 14.30)
~mandarynki, baton owsiany z suszonymi morelami ; mullermilk czekoladowy~

Dzisiaj w szkole była próbna ewakuacja i musieliśmy stać na dworze podczas deszczu :< Co prawda to tylko mżawka, ale było strasznie zimno! W naszej szkole trzeba chodzić w klapkach (wiem, to idiotyczne) i było zimno w stópki :D Tyle dobrego że wychowawca wczoraj powiedział nam o tym że będzie ewakuacja i wszyscy mieli ze sobą kurtki, które musieliśmy nosić przez 4 godziny po szkole bo nikt nie wiedział na której lekcji będzie...

Dzisiejsze śniadanie nie zbyt fotogeniczne... ale było pyszne! Nie wiedziałam jak będzie smakować jajecznica z brokułami i trochę bałam się jej spróbować, ale była na prawdę dobra :)

30 komentarzy:

  1. Jajecznica z każdym dodatkiem wyjdzie dobra, chociaż za nią nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajka i brokuły to pyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejecznicy z brokułami jeszcze nie próbowałam, ale wygląda kusząco :) pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smaczne i zdrowe śniadanie , brokuły to jedne z najpyszniejszych warzyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pistacjowo-kokosowego Muller'a. :D Jajaecznica wygląda smakowicie.
    W klapkach po szkole? Czemu? ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pistacjowo-kokosowego Muller'a. :D Jajaecznica wygląda smakowicie.
    W klapkach po szkole? Czemu? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym chciała wiedzieć :D
      prawdopodobnie dlatego, zebyśmy zmieniali buty i nie chodzili w brudnych po szkole...

      Usuń
  7. malutko w szkole zjadłaś :(
    mam nadzieję, że w domu nadrobiłaś to porządnym obiadem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, nie powiedziałabym że mało :p głodna nie chodzę. zresztą zjadłam też 1/4 rogala z toffi dla koleżanki :D
      obiad porządny jak zawsze :D dzisiaj naleśniki z serem, jabłkiem i cynamonem <33

      Usuń
    2. no według mnie to też mało:p a już na pewno nic sycącego:P bo taki jogurt, czy owoce, czy też baton tylko podnoszą cukier i zaostrzają apetyt:P

      Usuń
    3. i dont care ;)
      jem to na co mam ochotę, nie chodzę głodna i nie uważam żebym odżywiała się nie zdrowo. radzę pilnować swojego sposobu żywienia :)

      Usuń
  8. oo, lubię jajka i brokuły razem łączyć, ale w postaci jajecznicy nigdy nie próbowałam! :)
    super pomysł!
    a drugie śniadanko tez pyszne! uwielbiam czekoladowe mleko :))

    Jedna firma sama do mnie napisała, drugiej zaproponowałam sama współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajecznica wygląda przepysznie, nie wpadłabym na to, żeby dodać do niej brokuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym taką jajecznicę.. może zrobie sobie na jutro na śniadanie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jajecznica dobra w każdym wydaniu! haha;D

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę spróbować z dodatkiem brokuła, wygląda przepysznie!
    u mnie ostatnio 2 razy w tygodniu była próbna ewakuacja ;/ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ten czeko muller jest pyszny! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie wygląda bardzo apetycznie. (; w mojej szkole też od dłuższego czasu szykuje się próbna ewakuacja, ale nikt nie zna dnia ani godziny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajecznica z brokułami...musiała być dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zastanawiałam się co to za zielone cudo na talerzu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę zrobić taką jajecznicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W klapkach? Ciekawy pomysl :D
    Jajecznica wyglada bosko, ma swietny kolor! A przekaska do szkoly slooodka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wieki nie jadłam mandarynek ! Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wygląda ta jajecznica! z brokułem jeszcze nie jadłam:D
    mandarynki! to obok jabłka najbardziej jesienno-zimowy owoc<3

    OdpowiedzUsuń
  21. O super by było, jakbyś częściej dodawała swoje drugie śniadania do szkoły! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)