piątek, 19 października 2012

.109.

~pieczona owsianka z marshmallows (także w środku)  ;  grzanka z masłem orzechowym~

W sumie to się zastanawiałam czy dodawać to śniadanie, czy nie, bo zdjęcie jest okropne! Po pierwsze aparat się rozładował i zdążyłam zrobić tylko jedno a po drugie to popełniłam błąd od razu kładąc pianki na góre... Mogłam zrobić to jakieś 10 min przed wyjęciem. Poza tym za póżno wstawiłam owsiankę do piekarnika, nie miałam rano zbyt dużo czasu i się nie upiekła... Ale i tak smakowała baaaardzo dobrze :) Te rozpływające się pianki! <33

A na godzinie wychowawczej był tort. Bo przecież urodziny wychowawcy! :D Dopiero wczoraj sobie o tym przypomnieliśmy i szczerze mówiąc nie wiem jakim cudem udało się to wszystko zorganizować! ;o



32 komentarze:

  1. Boska owsianka, a tort bardzo ładny :) Wychowawca musiał się naprawdę ucieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko nie musi idealnie wyglądać, ważne że smakowało.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 6 łyżek płatków owsianych
      1 1/4 szkl wody
      1 szkl. mleka
      łyżeczka siemienia lnianego
      35g pianek marshmallows

      w garnuszku zagotwać wodę, gdy zacznie wrzeć dodać płatki i gotować dopóki nie wchłoną wody. dodać mleko i siemię, gotować jeszcze chwilkę dopóki nie zacznie "bulgotać". przełozyć do naczynia żaroodporonego i gdy przestygnie wstawić na noc do lodówki (płatki przez noc napęcznieją)
      rano część pianek pokroić w kostkę, a resztę na połówki. te pokrojone w kostkę wymieszać z owsianką. połowę owsianki na chwilę przełożyć do innej miseczki i na pozostałej ułożyć połowę pianek przekrojonych na pół. wylać na to owsiankę z miseczki i znów położyć pozostałe pianki. (ja zrobiłam to na początku, ale nie polecam, bo się spalą, więc lepiej zrobić to ok.10-15 min przed wyjęciem z piekarnika) włożyć owsiankę do piekarnika nagrzanego do 180* i piec ok. 40-45min.

      Usuń
  4. o mamo, ta owsianka <3 najlepsze śniadanie dzisiejszego dnia!

    tort świetny, na pewno sprawił duża radość :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta owsianka mnie woła! Wygląda niemal jak ciasto. Muszę sobie taką jeszcze raz przyrządzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta owsianka mnie woła! Wygląda niemal jak ciasto. Muszę sobie taką jeszcze raz przyrządzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna owsianka ♥
    Aa, tort wygląda cudownie :)
    Ktoś robił, czy kupowany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowany w cukierni. Niestety, nie był czasu że cos upiec, bo jak pisałam, przypomnielismy sobie o urodzinach w ostatniej chwili.

      Usuń
  8. O MATKO PIANKI MARSHMALLOWS ! Przypomniałaś mi o nich i to w takiej wspaniałej postaci ! Narobiłaś mi ochoty tą owsianką, piankami i grzaneczką :) PS Z jakiej formy masło orzechowe lubisz najbardziej ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny tort!
    A owsianka musiała być boska *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna pyszność :)szkoda tych pianek, że się przypaliły, ale zwęglone też dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna owsianka, pieczone są pyszne, a tort efektowny, smakował Ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to średnio, bo nie lubię śmietany... ale miał orzeszki :)

      Usuń
  12. ale Ty masz pomysły :) ta owsianka musiała smakować przepysznie! :)
    a zdjęciami się nie przejmuj, wcale nie są złe... Najważniejszy jest smak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz napisać swój dzisiejszy jadłospis?
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. jw
      2. drożdżówka budyniem i czekoladą (sklepik :p)
      3. kawałek tortu + wafel (tort podawałyśmy na waflach, pociętych na średniej wielkości kwadraty)
      4. dwie pszenne tortille z kurczakiem curry (200g) warzywami i keczpuem
      5. kasza manna na wodzie z kakao (łyżka)

      Usuń
  14. musisz mieć bardzo zorganizowaną klasę. (; a co do śniadania, to najważniejsze, że smakowało! w co mimo wszystko nie wątpię. (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah! bynajmniej taka nie jest :p jak zbierałam kasę na papier (jestem skarbnikiem) to 1/4 klasy musiała przez tydzień prześladować, żeby w końcu przyniesli to 50gr :p

      Usuń
  15. nigdy nie jadłam pieczonej owsianki:( a co dopiero z piankami! musiało smakować obłęęęędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja myślałam ze to sernik :D Ale i tak smacznie :DS

    OdpowiedzUsuń
  17. owsianka wygląda pysznie, a tort cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadłaś na świetny pomysł, bardzo oryginalnie :) Ale musiało smakować *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. mm , ciekawy pomysł na śniadanie ;)
    świetny ten torcik ,my tez mieliśmy wczoraj ciacho na gdzw ;p z okazji dnia nauczyciela , hehe ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. pieczona owsianka nawet bez dodatków jest pyszna, a z tymi piankami to dopiero musiało być coś<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)