sobota, 13 października 2012

.103.

~pancakes na jogurcie naturalnym z granatem (także w środku) i syropem klonowym~







 Wybaczcie, że tyle zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować... :p Na dokładkę macie moje zdjęcie z wczorajszego 'wf-u' którego zresztą nie było i siedziałyśmy z dziewczynami w salce grając w 20 pytań. Niech ci, którzy nie wierzą, że w mojej szkole trzeba chodzić w klapach przyjrzą się na moje stopy :DD Śliczne mam klapeczki, wiem <3
A dzisiaj idziemy na koncert - Raggafaya. W sumie to nie jestem wielką fanka reggae bo gustuję w nieco cięższej muzyce :D Ale reggae ma to do siebie, że daje "kopa" :D Będzie fajnie!
I czekam z utęsknieniem na 15 listopada kiedy to będzie Comaaa! <33


Pancakes na jogurcie z granatem /1 porcja

60g mąki (użyłam 40g pszennej zwykłej i 20g pszennej razowej)
jajko (białko i żółtko oddzielnie)
łyżeczka proszku do pieczenia
szczytpa sody
100g w miarę gęstego jogurtu naturalnego
łyżeczka fruktozy
ok. 75g ziaren granata
duuużo dużooo syropu klonowego

Mąkę, sodę i proszek dp. przesiewamy do miseczki, robimy wgłębienie i dodajemy żółtko, jogurt i fruktozę, mieszamy. W oddzielnej miseczce ubijamy białko (ja zawsze dodaje szczyptę soli) i łączymy z pierwszą masą, dodajemy większą cześć granatu i mieszamy dokładnie, ale delikatnie. Odstawiamy na ok. 15min żeby ciasto odpoczęło. Rozgrzewamy patelnie i smażymy placki na małym ogniu. Przekładamy na talerz, posypujemy pozostałymi ziarnami i polewamy syropem klonowym <33


33 komentarze:

  1. pyszne, zjadłabym takie.
    Tak patrzę: nie ma kanapek?;>. To ja zaraz lecę po nie, mam taką ochote...xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Granat rządzi dzisiaj na blogach ; )
    jesteś śliczna ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne te placuchy! granat - dawno go nie jadłam! a uwielbiam :D

    haha, u mnie w gimnazjum też trzeba było chodzić w klapkach albo pantoflach! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne są pancakesy z granatem! właśnie u mnie leży granat i czeka aż go do tego wykorzystam:D
    bardziej niż klapki podobają mi się Twoje spodnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. placuszki śliczne;)a klapek nie zazdroszczę..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam dzisiaj takie zrobić na śniadanie, ale w końcu jednak zmieniłam zdanie. :D ale w najbliższym czasie będę musiała sobie takie przygotować!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, śniadanie wygląda fantastycznie !
    życzę udanej soboty i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Placuszki śliczne, a chodzenie w klapach po szkole to lekka przesada ze strony dyrektora XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu kupić granat, bo wygląda obłędnie na tych placuszkach :)
    Do szkoły w klapkach? Ja tam nawet butów nie zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze klapeczki ;d
    a pancakes super sprawa, nie robiłam takich z granatem ,pycha !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale boskie granatowe pancakesy! *-*
    A klapeczki urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Cooome ubostwiam !
    a gdzie koncert jesli mozna wiedziec ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaaa jaka Ty jesteś szczupła... Kurczę, gdybym miała Twoją figurę, to też bym tyle jadła :P Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta... żeby to było takie proste...

      Usuń
    2. Co masz na myśli " żeby to było takie proste"

      Usuń
  14. o kurczę, macie krzyż w sali do wfu ? :O kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była kiedyś normalna sala lekcyjna, poźniej dodano drabinki, lustro i siłownie i przerobiono na sale gimnastyczną. :)

      Usuń
  15. Pysznsci.... a jak pieknie sie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kolor Twoich spodni < 3 a śniadanie prezentuje się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Można dzisiejszy jadłospis? Dziękuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śn; jw
      IIśn; pucharek lodów śmietankowych, czekoladowych, truskawkowych, sernikowych i waniliowych z kawałkami czekolady polane sosem czekoladowym i toffi, późnej też syropem klonowym
      obiad; pieczony filet z łososia (240g) pół brokuła 50g(przed zalaniem) kaszy kus kus na bulione
      podwieczorek; duży kawałek szarlotki na kruchym cieście, jabłko, brzoskwinia
      kolacja; brak! :D przed chwilą wróciłam z koncertu i głodna nie jestem ;p piję inkę karmelową na mleku z cukrem trzcinowym kandyzowanym

      Usuń
  18. Granat<3 jeszcze go w tym roku nie jadłam;p
    Śliczne placki, śliczna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zairenka granatu są fotogeniczne
    Ej laska! Gdzie zgubiłaś uśmiech?! Prosze o zdjęcie uśmiechnięte! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. M.. jednak nie żałuję ,że kupiłam w BIEDRONCE te GranatyxD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak słodko wyglądają te pankejki! *_*
    Zaraz Ci ukradnę to pyszną górkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)