poniedziałek, 8 października 2012

.98.

~kasza manna słodzona fruktozą z jabłkiem i domowym masłem orzechowym ; inka karmelowa na mleku~



Dwie łychy domowego masła na śniadanie skutecznie poprawiają humor :) Miałam ogromną satysfakcję gdy z orzechowej mąki zaczęło powstawać coś przypominające masło orzechowe. Jeszcze chwilka blendowania i mamy słoiczek cudnie pachnącego i pysznego smarowidła :) 

W szkole jako-tako. Dostałam 5- z niemieckiego a to bardzo dobrze jak na 10 minut nauki :D Chyba rzeczywiście jestem językowcem, bo ze ścisłych przedmiotów nie idzie mi zbyt dobrze (ale tragicznie też nie jest :)

32 komentarze:

  1. domowe masło orzechowe <3
    z jakiego przepisu robiłaś?:)

    gratuluję ocen! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z żadnego :D
      zblendowałam orzeszki z łyżeczką oleju arachidowego, łyżeczką cukru i pół łyżeczki soli :D

      Usuń
    2. zawsze to jakiś przepis! :D Twój przepis! :)

      Usuń
  2. kurde ja się nie wiem ile uczyła z niemieckiego to i tak nic nie pamiętam : D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm ,pyszna kasza manna , te same smaki co w mojej owsiance <3
    graulacje piąteczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi z niemieckim zawsze średnio idzie :P
    Domowe masło orzechowe jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiłam już Ci że Cię uwielbiam ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! nie trzeba się dużo uczyc, żeby złapac dobrą ocenę:D
    idealne dodatki do kaszy<3 ale poczułam lekki niedosyt przez brak grzanek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tato zapomniał kupić chleb rano, a mi nie chciało się iść do sklepu :D (chociaż mam 30s. drogi... ;x)

      Usuń
  7. Boska wersja kaszy, jabłko i masło to genialne połączenie :)
    Gratuluję piątki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym zjeść Twoje śniadanie dzisiaj na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no to gratuluję ocen. i masła orzechowego. :D aż żałuję, że nie mam blendera z prawdziwego zdarzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mozna przepis ? W sensie jakie proprocje skladnikow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 60g kaszy mannej,
      1szkl mleka,
      1szkl wody,
      1-2 łyżki fruktozy (zależy jak słodką manne lubisz :) )
      dodatki (u mnie obrane i pokrojone w kostkę jabłko i 2 łyżki domowego masła orzechowego)

      Usuń
    2. Ile to lyzek kaszy? Przepraszam nir mam wagi:<

      Usuń
    3. http://www.ilewazy.pl/lyzka-kaszy-manny

      Usuń
  11. Gratki! 5 z niemieckiego zgermanizowana Ty Ty :*************
    Pozdrawiam znad niemieckiego :D Ale mi 10 minut nie starczy by się nauczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze ,że wszystko w miarę dobrze się układaxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowite śniadanie, mam taki sam kubek. :)

    U mnie z nauką wprost przeciwnie - ze ścisłych przedmiotów jestem dobra, a z niemieckiego ni w ząb nie mogę się nauczyć...
    I oczywiście dodaję do listy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale to Twoje masło pysznie wygląda! *.* porywam całą miseczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jabłka zawsze kojarzyły mi się właśnie z jesienią, więc mogę powiedzieć, że to typowo jesienna manna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe śniadanie na rozpoczęcie tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Domowe masełko, musi smakować przepysznie <3
    Idealny początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama robiłaś masełko? Zawsze jest mi smutno, że nie mam w swoim mieszkaniu blendera.

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm takie śniadanko <3 masełko orzechowe *___*
    a inka karmelowa jest pycha;)

    5- to super ocena! ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie domowe masełko super, też często robię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. smakowicie:)
    gdzie kupiłaś kubek?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ech mama mnie ją pasła codziennie, potem przez długi czas nawet zapach mnie odrzucał. Teraz juz chyba przeszło bo chętnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)