sobota, 24 listopada 2012

Recenzja #.3 - Wafle ryżowe z musli


Skład : ryż brązowy, ryż biały, chipsy bananowe 3%, orzechy laskowe 2%, wiórki kokosowe 1%, płatki sojowe, słonecznik, sezam, siemię lniane, cukier, sól morska.

Moja opinia : Pod którymś postem ktoś zapytał mnie, czy mogłabym napisać coś o produktach firmy Good Food. Będąc w podróży nie wiedziałam co mogłabym zjeść na kolacje, więc padło na te właśnie wafle (i jogurt naturalny :p) Kupiłam dwie paczki, żeby podzielić się z mamą, ale nie zjadłyśmy wszystkiego, więc następnego dnia wzięłam je jako przekąskę do szkoły. Zazwyczaj nie kupuję takich rzeczy jak wafle ryżowe, bo nie lubię dmuchanych "zamienników pieczywa". Ale muszę przyznać, że te są dobre :) Szału nie ma, ale smakują mi bardziej niż naturalne. Pierwsze co można poczuć po spróbowaniu to lekka słodycz. Wafle są przyjemnie chrupiące, ale strasznie się kruszą i w efekcie i podłoga i ja były całe w okruszkach. Mają bardzo dobry skład, żadnych konserwantów i brązowy ryż na pierwszym miejscu! :) Dodatki w postaci chipsów bananowych, orzechów i wiórków są niestety słabo wyczuwalne. Z tych wszystkich najbardziej wyczułam orzechy laskowe i kilka wiórek kokosowych. Po bananach niestety ani śladu... Podsumowując, jako samodzielna przekąska są OK, ale nie zamieniłabym pieczywa na coś takiego :)



Ocena : 4/6
Kaloryczność 100g : 380kcal
Kaloryczność jednego wafla 10g : 38kcal
Zakupione w : Carrefour Express
Cena (100g) : 3,50zł

P.S. Może tak było by lepiej - mówicie o jakim produkcie chcielibyście poznać moja opinię, a w miarę możliwości postaram się go zrecenzować :)


4 komentarze:

  1. Ciekawy skład :) Wafle z musli? Chyba nie jadłam. Może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, ja takim produktom mówię zdecydowanie nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem można się skusić, w końcu wszystko jest dla ludzi :)A notabene tyle pysznych rzeczy ugotowałaś przez miesiąc mojej nieobecności, że będę próbować i próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym, żebyś zrobiła recenzję swojej ulubionej mąki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)