niedziela, 18 listopada 2012

.139.

~biały ryż na mleku z cynamonem i domowym musem jabłkowym ; grzanki z philadelphią milką / masłem orzechowym~ 


A z nudów zrobiłam drożdżówki :D Tato przywiózł wczoraj całe pudło pysznych wiejskich jabłuszek! Następny tydzień będzie u mnie pod znakiem jabłka :DD


Tutaj jeszcze przed upieczeniem:

 A tu po wyjęciu z piekarnika (dwie zniknęły od razu :D) . Jabłka się zapadły, ale to nie ujmuje im smaku :) W środku są jeszcze orzechy włoskie i cukier trzcinowy :)

22 komentarze:

  1. Mmm, te jabłuszka wyglądają genialnie <3
    A ryż z musem jabłkowym - pycha. Chyba najlepszy o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdź e mail. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda przepysznie ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. Te twoje grzanki są świetne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne śniadanie <3
    Porywam jedną drożdżówkę, ewentualnie dwie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne drożdżówki! :D
    Stęskniło mi się za ryżem na słodko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa!
    Nie dołuj mnie!. Masło!. Jak dostanę, zjem słoik od razu, nie ma bataxD

    OdpowiedzUsuń
  8. te bułeczki wyglądają świetnie:)widzę masz zapas, więc możesz wysłać;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ryż na mleku uwielbiam ... i te drożdżoweczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo poproszę taką jedną bułeczkę :>
    Same pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  11. te drożdżówki wyglądają pysznie, ryż zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmmm! to ja zabieram choć jedną! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne drożdżówki Ci wyszły :)
    I te Twoje grzanki *.* już wiem, co jutro będzie na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. częstuję się! i nawet nie pytam o pozwolenie! :D haha :*

    OdpowiedzUsuń
  15. dostanę zaraz jakiegoś oczopląsu, tyle tu pyszności! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. te drożdżówki są świetne <3 poproszę jedną :)
    śniadanie przepyszne, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też ostatnio robiłam drożdzówki z jabłkami no i z kaszą gryczaną ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. grzanki! <3

    a drożdżówkę kradnę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie też tato przywiózł maaasę jabłek i muszę je zjeść bo szybko przejrzewają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne te jabłuszka <3 a ryż na mleku, bomba wieki nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)