sobota, 3 listopada 2012

Recenzja #.1 - Milka Crispello a'la Choco Cream

Praliny nadziewane nadzieniem kakaowym (38%) i waflem (7%) oblane czekoladą mleczną z mleka alpejskiego.




Skład: Cukier, tłuszcze roślinne, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, mąka pszenna, pełne mleko w proszku, serwatka w proszku, miazga kakaowa, tłuszcz mleczny, maltodekstryna, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (2%), emulgatory (lecytyna sojowa, E 476), pasta z orzechów laskowych, skrobia ziemniaczana, olej roślinny, substancje spulchniające (wodorowęglan amonu, wodorowęglan sodu), sól, aromaty. Masa kakaowa w czekoladzie mlecznej min. 30%

Inne z tej serii : Milka Crispello a'la Vanilla Cream

~*~

Idealnie kruchy i cieniutki wafelek oblany mleczną czekoladą, która w przypadku Milki jest chyba najlepszą ze wszystkich mlecznych! W środku skrywa się kakaowe nadzienie. Nie jest za słodkie, moim zdaniem w sam raz :) Czuć w nim nutkę orzechów. Pralinkę można porównać do Kinder Bueno, bo smaku są podobne i moim zdaniem lepiej kupić tego batonika, ponieważ cena czekoladek nie zachęca. Nie rozumiem też skąd wzięła się nazwa "praliny" , bo te kojarzą mi się z zupełnie innymi słodyczami, ale z producentem się nie będę kłócić :p


























Ocena: 4 / 6
Kaloryczność 100g: 560 kcal
Kaloryczność jednej czekoladki: 56 kcal
Cena: (150g) 8.99zł
Zakupione w : sklep osiedlowy

P.S. Mam jeszcze te same czekoladki o smaku waniliowym, więc jeśli podobała Wam się recenzja to piszcie a dodam drugą i może kolejne? :)

16 komentarzy:

  1. Super recenzja. Czekam na kolejną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj próbowałam właśnie waniliowej 'praliny' :) dodawaj nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, zaczęłaś pisać recenzje! fajnie, jestem ciekawa kolejnych. (;

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście mnie na kolana ten produkt nie powala

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda, że nie mogę jeść teraz takich pyszności :(

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam bardzo ciekawa smaku tych pralin, ale właśnie - cena... :( ale jeśli smakują podobnie do Kinder Bueno to muszę ich spróbować :D
    pisz, pisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy byłam w jednym z marketów dawali do spróbowania . Pyyycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem czekoladoholiczką, a crispello w skalki 1-6 oceniam na 2. Jadłam i czekoladowe i waniliowe, bardziej smakują mi waniliowe. Myślałam, że będzie to coś a'la kinder bueno, które kocham ale jednak nie. Czekolad jak to w milce pyszna, ale nadzienie ? mało kremowe, mało czekoladowe, waniliowe, konsystencja nie zachwyca zupełnie nie można porównywać tego z kinder bueno pod względem smakowym. Cena za wysoka jak na tak marny produkt, moim zdaniem nie warto kupować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jadłam waniliową i mi jakoś szczególnie nie podeszła.
    Jak najbardziej jestem za wystawianiem recenzji przez Ciebie, świetny debiut :D
    dagmarson.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie za słodkie. Miałam dosyć po jednej ;p No i ta cena... A recenzje dodawaj, fajnie wzbogacisz bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie "Crispello" rozczarowało na całej linii. Wersja waniliowa nie leżała koło wanilii - mdła i .. dziwna, niesmaczna. Czekoladowe wypadają niewiele lepiej.
    Zawsze będę zwolenniczką tabliczki dobrej czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. widze ,że zaczynasz recenzje ;d
    jednak nie przepadam za słodyczami ...

    OdpowiedzUsuń
  13. A jednka zdecydowałaś sie na recenzje... Fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę waniliowe... ale rzeczywiście cena odstrasza, a kinder bueno całkiem podobne:D;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)