sobota, 17 listopada 2012

Recenzja #.2 - Milka Crispello a'la Vanilla Cream




Co mówi producent : Praliny nadziewane kremem o smaku waniliowym (38%) i waflem (7%) oblane czekoladą mleczną z mleka alpejskiego.


Skład:  Cukier, tłuszcze roślinne, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, serwatka w proszku, mąka pszenna, maltodeksyna, tłuszcz mleczny, miazga kakaowa, śmietanka w proszku (3%) emulgatory (lecytyna sojowa, E 476), pasta z orzechów laskowych, skrobia ziemniaczana, olej roślinny, substancje spulchniające (wodorowęglan amonu, wodorowęglan sodu), sól, aromaty. Masa kakaowa w czekoladzie mlecznej min. 30%



Moja opinia : Pierwsze co rzuca się w oczy to trochę inny skład: wywalono pełne mleko w proszku i pozostawiono tylko to odtłuszczone oraz zamiast kakao w proszku znalazła się tu śmietanka w proszku w ilości większej o 1% niż kakao w poprzedniej wersji czekoladek. Emulgatory oczywiście bez zmian. To chyba tyle co do składu. Teraz może o "pralince". Jak juz wcześniej pisałam wafelek jest idealnie kruchy, a czekolada jak na Milkę przystało bardzo dobra. Jednak co kremu to teraz będę się czepiać :D Nie wiem z jakiej racji został on nazwany waniliowym... Podczas jedzenia nie czułam żadnej wanilii... Nie ma jej nawet w składzie (pomijając aromaty). Dla mnie to ten krem jest o smaku śmietankowym... Poza tym, jest przesłodzony. To tyle. Dziękuję.
Jeśli już miałabym wybierać z dwóch wersji pralinek, wybieram te z kremem nugatowo-czekoladowym.

Ocena : 2,5 / 6 (gdyby nie dobry wafelek i czekolada to byłoby 0/6 :p)
Kaloryczność 100g : 565 kcal
Kalorycznej jednej pralinki 10g : 57 kcal
Zakupione w : Sklep osiedlowy
Cena (150g) : 8.99zł



12 komentarzy:

  1. a wygląda bardzo apetycznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy och nie jadłam, ale bardzo mnie ciekawi ich smak;) Opłaca się cenowo-smak wynagradza? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo drogie, więc nie opłaca się, bo smak nie jest jakiś wybitny. jednak jeśli chcesz spróbować to bardziej polecam Ci wersję kakaową - przynajmniej mi smakowała bardziej od "waniliowej" :)

      Usuń
  3. rzeczywiście, nie są za pyszne, ale mnie częstowała koleżanka więc nie będę marudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem warto poczytać takie recenzje, już wiem, że tych pralinek nie kupię.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta cena tylko zniechęca, szkoda że na sztuki nie można tego kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a dla mnie są pycha najlepiej samemu spróbować , czekoladowy to bez rewelacji był.

    OdpowiedzUsuń
  7. już dawno przybierałam się do kupna ale przez cenę odwlekałam i do dzisiaj nie spróbowałam. ale skoro mówisz, że nie jest to rewelacja wstrzymam się jeszcze przed kupnem :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie smak nadzienie również był bardziej śmietankowy niż waniliowy, ale ogólnie bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi bardzo smakowały, nie mogłam się powstrzymać aby nie pochłonąć na jeden raz całej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi bardzo smakowały, nie mogłam się powstrzymać, aby nie zjeść na raz całej paczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)