wtorek, 13 listopada 2012

.134.

 ~omlet biszkoptowy (tylko jajka i mąka - bez sody czy proszku) z philadelphią milka i bananem (3/4 dużego)~


Każdego ranka, po przebudzeniu, otrzymujemy kredyt w wysokości osiemdziesięciu sześciu tysięcy czterystu sekund życia na dany dzień. Kiedy wieczorem kładziemy się spać, niewykorzystana reszta sekund nie przejdzie na następny dzień; to, czego nie przeżyliśmy w ciągu dnia, jest na zawsze stracone, pochłonięte przez wczoraj. - Marc Levy

Znalazłam wczoraj ten cytat i już wiem, że jest moim ulubionym. 

30 komentarzy:

  1. Jaki cudowny grubaśny omlet *.*
    Jak ty to zrobiłaś bez proszku i sody?
    I te pyszne dodatki :)
    Też strasznie podoba mi się ten cytat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę tak Ci się spodobał ten cytat? Cieszę się. Też go kocham.

    Jaki boski omlet! Zrób mi taki i wyślij :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest wspaniały! (cytat, nie omlet :p chociaż omlet też :D)

      Usuń
  3. bardzo smaczniusio ;* i ten cytat również trafi do moich ulubionych ;) dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Philadelphia milka <3 Myślałam, że śnię, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam ją w Almie!

    Cytat piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki grubasek puszysty *.* świetny jest! dodawałaś pewnie pszenną mąkę? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tylko pszenną. smażyłam bez tłuszczu więc wolałam nie ryzykować z dodatkiem razowej bo by pewnie tak nie wyrósł :D

      Usuń
  6. wygląda jakbyś dodała mąki kukurydzianej taki żółciutki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. philadelpia milka! <3 taki wyrośnięty a bez sody?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ^^ Mama zdradziła mi swoja tajemnicę idealnego omleta :D

      Usuń
  8. omlet wygląda pięknie :D
    + bardzo mi się podoba cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zrobiłaś dziś cudo!
    A ten cytat znam i lubię również:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj z powrotem :D
    aleee to pyszne musiało być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudnie grubaśny *.* a z takimi dodatkami - po prostu niebo w gębie!\
    Cytat trafny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. proste, a takie smaczne śniadanie! a ten cytat bardzo prawdziwy. (;

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja dawno nie jadłam omlecika, wpraszam się;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudo<3 zdradzisz sekret, jak takiego zrobic?:>
    i to jeszcze z najlepszymi dodatkami<3
    a cytat też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a jest, ale ja je kupiłam w Niemczech :) Powiem Ci szczerze, że kupiłam bo stwierdziłam, że ta puszysta chmurka w połączeniu z truskawką będzie pyszna. Ale się zawiodłam, bo smakuje jak mega gęsty serek homogenizowany :<

    OdpowiedzUsuń
  16. interesują mnie produkty good food :) batoniki, wafle ryżowe itp :) i np jogurty activia naturalna, ale natura od bakomy i 7 zbóż men :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, postaram się coś z tego zrecenzować, ale nie obiecuję, że w ten weekend, bo na razie mam tylko przygotowaną recenzjęc milki crispello i maaaaaaaasę nauki :<

      Usuń
    2. jasne ! :) to tobie ma być wygodnie ! :)

      Usuń
  17. Świetny blog . Widze że lubisz grzanki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)