wtorek, 27 listopada 2012

.147.

~owsianka na mleku z kakao i gruszką ; chleb żytni z masłem orzechowym~ 


Nie poszłam na ostatnią lekcje, bo od dwóch dni strasznie boli mnie głowa i czułam że już nie dam rady wysiedzieć w szkole... Zwłaszcza, że był to wf i na pewno nie dałabym rady grać w siatkówkę... Zaraz zjem obiad i wezmę tabletkę, mam nadzieję, że choć troche mi przejdzie.
A z tych dobrych wiadomości to: zajęłam drugie miejsce w konkursie fotograficznym! :) Nawet bym się nie spodziewała, bo dowiedziałam się dzień przed i miałam tylko kilka godzin na wybranie zdjęć. I jestem jutro zwolniona z matematyki, żeby pójśc na akademię (bo to wgl był konkurs ekologiczny, zdjęcia miały być o takiej tematyce + jeszcze w każdej sali jest gazetka o ekologii i na akademii będzie jakieś przedstawienie) żeby odebrać nagrodę :D Ciekaaaawe co to? :3

24 komentarze:

  1. Gratuluję drugiego miejsca i nagrody :)
    Mega apetycznie wygląda ta gruszka w owsiance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję ze to chwilowe i ze poczujesz się lepiej....

    A śniadanie wspaniałe... Kakao, masło orzechowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow, gratuluję:*
    odpocznij, weź procha i poczujesz się lepiej:*
    a śniadanko pyszne i owsianka i kanapka, jak zwykle zresztą:D
    a co do jaglanki - zagotowałam szklankę mleka i na wrzątek wsypałam 3 łyżki jaglanki, zmniejszyłam gaz i zostawiłam ją na pastwę losu na jakieś 15 minut^ potem dosypałam łyżkę otrębów owsianych, w odrobinie mleka rozrobiłam łyżeczkę budyniu i wlałam do garnuszka, mieszając do zagotowania. łącznie gotowała się max. 20minut i była mięciutka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję drugiego miejsca! Przy twoich śniadaniowych zdjęciach nie ma się co dziwić talentu fotograficznego. :D
    I owsianka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :)
    A śniadanko pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje konkursu ;*
    przepyszna owsianka ,dawno nie jadłam gruszki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też idę na tą akademię, ale u nas osoby które wygrały muszą przyjść ubrane na galowo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??????????????????????
      mi nikt tak nie mówił, to się nie przebieram, najwyżej potem zwale wine na nauczycielkę :p

      Usuń
  8. Właśnie zajadam 4 grzaneczki z masłem:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale to masełko wygląda zabójczo:D moje ma zupełnie inną konsystencję.
    a gratuluję IImsc w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm, też miałam dzisiaj kakaową owsiankę z gruszką!

    OdpowiedzUsuń
  11. dobra owsianka nie jest zła ^^
    kuruj się! i gratuluję, pochwal się nagrodą jutro :3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale idealnie gładka warstwa tego masła na kanapce! (; mam nadzieję, że pochwalisz się zdjęciem, które zrobiło takie wrażenie, no i oczywiście nagrodą!

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm uwielniam kakaowe owsianki:D kiedy ja gruszke jadłam... narobiłaś mi smaka:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kanapka wygląda obłędnie!!! Aż mi zaburczało w brzuchu:P

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje. lubię patrzeć na twoje owsianki, mniam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje! :) może dostaniesz jakieś ciekawe książki o fotografii? Byłaby to bardzo ciekawa nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta owsianka mnie kusi. Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieje,że już czujesz się lepiej! gratuluje! nie zdziwiło mnie to bo Twoje zdjęcia są cudowne :)
    a w tą kanapke to chętnie bym się wgryzła *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. gruszka i kakao, zgrany duet :))

    OdpowiedzUsuń
  20. mmmm ta owsianka *.* pychotka!
    gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje konkursu ;)

    Owsianka-pyszne dodatki, trafiłaś mnie nią ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)