środa, 28 listopada 2012

.148.

~kasza jaglana na mleku z kiwi i syropem klonowym ; chleb żytni z nutellą~ 


Drugie podejście do jaglanki, tym razem bardziej udane ;) Za trzecim razem będzie idealna!
W nagrodę za II miejsce w tym konkursie o którym wczoraj pisałam dostałam... książkę o lasach! Och, jak fajnie. Waży chyba 2 kg i jak wracałam do domu to myślałam że nie doniosę plecaka -.- Kolejna bezużyteczna książką, która będzie służyć tylko do obciążania wafli :DD Ktoś się pytał, czy mogłabym dodać wyróżnione zdjęcia. Dodam, ale nie dzisiaj, postaram się to zrobić jutro. Bo zaraz mam korepetycje, a potem czeka mnie cudowny wieczór z WOSem... No właśnie, trzymajcie za mnie kciuki na jutrzejszym sprawdzianie, proszę! A w piątek jeszcze sprawdzian z bilogii... nie wyrabiam już! :o



19 komentarzy:

  1. zawsze mogłaś dostać słownik polsko-angielski ;D
    podoba mi się Twoja miseczka, a zawartość jeszcze bardziej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm raczej nie, bo to był konkurs związany ze środowiskiem :D aczkolwiek taki słownik przydałby się bardziej ;)

      Usuń
  2. Też muszę w końcu spróbować jaglanki na mleku. :) Pyszne, zielone śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Masz talent i dbaj o niego :)

    A śniadanie podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha książka, która będzie służyć tylko do obciążania wafli ;D:D
    gratuluję wygranej!!
    jaglanka jest cudowna, na pewno przepysznie smakowała z kiwi i syropem klonowym <3 orzecha mi tu tylko jeszcze jakiegoś brakuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. często właśnie dostaje się takie bezużyteczne książki, tylko nie rozumiem dlaczego.
    mam masę takich książek, które leżą i chyba nigdy nie doczekają ich otwarcia, bo nie widzę sensu.
    raz zdarzyło mi się dostać słowniki niemieckie, z którymi teraz się zaprzyjaźniłam;D

    a śniadanko ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszności ;3 jak ja dawno nie jadłam kiwi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę wiedzieć jak ugotowałaś jaglankę? Chciałabym ja jutro po raz pierwszy zrobić, ale nie wiem jak się zabrać. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 65g kaszy jaglanej
      1szkl mleka i 1szkl. wody
      dodatki

      kasze wysypałam na sitko i najpierw przepłukałam zimną, a potem gorącą wodą. W garnuszku zagotowałam wodę z mlekiem i wrzuciłam kaszę, gotowałam dopóki nie zrobiła się miekka i nie wchłonęła całego płynu (nie gotowałam aż wchonęła cały, bo nie zdążyłabym do szkoły, więc to co zostało odlałam, ale jak masz czas to gotuj aż wchłonie cały tj. ok20min). potem wystarczy przełożyć do miseczki/talerzyka, dodać dodatki i zajadać :)

      Usuń
  8. Śliczna ta jaglanka, bardzo apetyczna Ci wyszła. Moje pierwsze podejście też było nieudane, grunt to się nie zrażać ;)
    A książkę może puść na allegro? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. apetyczna jaglanka, z kiwi musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do 3 razy sztuka! mnie jakoś jaglanka od początku wychodziła, mimo że nie słodzę jej niczym, często leję i sypię na oko, chyba po prostu się polubiłyśmy:D

    OdpowiedzUsuń
  11. jaglanka bardzo apetyczna :)
    i tez chętnie zobaczyłabym to zdjęcie! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm, stęskniłam się za jaglaną. Z kiwi świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm pyszota ! smaczna i zdrowa jaglanka ;d i ta kanapeczka -zawsze jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm.. śniadanko pierwsza klasa :)
    Mam podobnie tylko, że kolokwia;/ ech.. kiedy to się skończy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 'kasza jaglana na mleku z kiwi i syropem klonowym' wygląda naprawdę smakowicie, mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)