czwartek, 22 listopada 2012

.142.

~owsianka na mleku z otrębami i domowym musem jabłkowym ; chleb żytni z masłem orzechowym~


Wczoraj nie było posta, ale cały dzień byłam poza domem. I mimo że nie poszłam do szkoły to nie miałam zbyt udanego dnia. Ale mniejsza o większość :)
Dzisiejszy dzień zabiegany, wróciłam ze szkoły, zjadłam obiad i pobiegłam na próbę polenza (do balu gimnazjalnego) a za 10 min lecę na przystanek i jadę na spotkanie do redakcji... A potem gdy wrócę to czeka na mnie masa lekcji do odrobienia z którymi szybko muszę się uwinąć, bo o 19:30 jeszcze zumba :)

14 komentarzy:

  1. dobre śniadanie! nawet bym powiedziała, że bardzo;D oo na balach gimnazjalnych też się tańczy poloneza;> o proszę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Macie już próby poloneza? :O U nas zaczną się dopiero w przyszłym semestrze.
    Mniam, ciepła owsianka to idealny początek dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz zabiegany dzień o.O
    A śniadanie wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz zalatany dzień! chociaż w sumie takie są lepsze, przynajmniej człowiek nie ma czasu na użalanie się nad sobą:p
    pyszne śniadanie, mus jabłkowy dobry do wszystkiego<3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam owsiankę z musem jabłkowym <3
    lubię takie zabiegane i wypełnione dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie proste owsianki są najsmaczniejsze, uwielbiam na gęsto i z musem jabłkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten pośpiech, w klasie maturalnej jest on na porządku dziennym... Pyszna ta owsianka. No i masło orzechowe zawsze jest dobrym wyjściem na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no, zagoniony faktycznie, pamiętam ćwiczenia poloneza przed studniówką, było mnóstwo zabawy przy tym :D Ten mus w owsiance wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo zumba jest fajna :D i Twoje śniadanko też... uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podasz swój jadłospis:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śn; jw
      II śn; 3/4 paczki wafli ryżowych musli
      obiad; pieczona panga (200g), pół woreczka brązowego ryżu, kilka smażonych pieczarek (bez tłuszczu)
      podwieczorek; jogurt ale natura, dwa jabłka
      kolacja; paczka mrożonej fasolki szparagowej (450g) z bułką tartą (2 łyżki) ; kromka chleba żytniego

      Usuń
  11. owsianka z jabłkiem to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. domowy mus to jest to ! pysznie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)