środa, 12 czerwca 2013

.321.

 ~truskawkowy pudding z kaszy manny na budyniu waniliowym nadziany Nutellą~



~~~~
 30 czerwca nastąpi likwidacja Google Reader, a co za tym idzie - widgetu obserwatorów. Aby dalej być na bierząco z moimi postami zachęcam do obserwowania mojego bloga poprzez Bloglovin

Follow on Bloglovin

Wystarczy, że zarejestrujecie się na bloglovin.com i klikniecie na button powyżej. Na swoje konto w bloglovin możecie przenieść też jednym kliknięciem wszystkie inne obserwowane witryny z blogspot'u. Jest to świetne rozwiązanie! 

26 komentarzy:

  1. genialny!
    i zapewne pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki niby niepozorny, a nadzienie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyjdź mi z takimi przysmakami :( Rano miałam taaaką ochotę na truskawki, a jak an złośc wczoraj wieczorem wszystkie zjadłam i trzeba było sobie radzic...

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało smakować to wybornie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też dziś nadziany pudding :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny pudding ! :D 'MNIAM' ;p
    To znak, że w końcu muszę taki zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawkowe cudo przepysznie wypełnione, musiało genialnie smakować <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To już drugi pudding jaki dzisiaj widzę i chyba truskawkowa wersja przekonuje mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co za połączenie, same pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie Wy robicie śliczne te puddingi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę myślę, że Twoje śniadania powinny mieć przedrostek "desero" :D
    Nigdy nie jadłam puddingu. Właściwie jak robisz pudding? Taką "bazę" puddingową?

    OdpowiedzUsuń
  12. i znowu widzę japońsko i przesłodko z manny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda przecudownie, idealnie i słodziutko! Brak mi słów. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh jaki słodki :D Wygląda niewinnie ale pewnie był przepyszny !

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczniutki, taki różowiutki *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny!
    Taki .... optymistyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I kolejny pudding z kaszy manny! :D
    Fajne wyszły kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I to jak pysznie nadziany:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. 60g kaszy manny, 20g proszku budyniowego waniliowego, 2 szklanki wody, coś do posłodzenia (cukier itp.), 200g puree truskawkowego przetartego przez sito, czubata łyżka Nutelli
      wodę zagotować, gdy zacznie wrzeć ciągle mieszając wsypywać powoli kaszę i gotować kilka minut do zgęstnienia. następnie (nie zestawiając z palnika garnka) dodać do kaszy cukier (lub coś innego do posłodzenia) i proszek budyniowy rozmieszany wcześniej w małej ilości mleka, gotować jeszcze chwilę, aż nie stanie się jeszcze gęstsza. wyłączyć palnik i dodać do kaszy puree truskawkowe, lekko ostudzić. przelać do miseczki połowę kaszy, na to delikatnie ułożyć Nutellę i przykryć drugą połową kaszy. wystudzić i wstawić na noc do lodówki.

      Usuń
  20. Trafiłaś w moje kubki smakowe!!!! Idealny duet!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)