niedziela, 31 marca 2013

.251.

~kasza manna z kakao i jabłkiem~

Przedtem oczywiście tradycyjne dzielenie się jajkiem z rodzicami :) Właściwe śniadanie będzie u babci, ale ja musiałam coś zjeść, bo dłużej niż godzinę bez śniadania nie wytrzymam :P 
Poza tym to kilka osób napisało mi że nie wyświetlają się im moje posty w liście czytelniczej. Nie wiem dlaczego, nic nie kombinowałam w ustawieniach...Gdybyście mogli mi napisać czy ten post wyświetlił się w liście czytelniczej to byłabym wdzięczna :) Jeśli posty się Wam nie wyświetlają ponoć pomaga usunięcie bloga z listy obserwowanych i dodanie go jeszcze raz. Aczkolwiek mam nadzieję, że wszystko już wróciło do normy...Jeśli nie to chyba napiszę do aministratora.
No, koniec narzekania, życzę Wam wszystkim wesołych świąt Wielkanocnych, spędzonych w rodzinnym gronie, dużo zdrowia i szczęścia :)




17 komentarzy:

  1. Myślałam ze to jakieś ciacho... Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda BOSKO <3 Jak Ty ją zrobiłaś? Nie no, serio, wygląda jak bomba, która ma wybuchnąć!

    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam ją tak jak zawsze: 60g kaszy, 2szkl. płynu, stewia, dwie łyżeczki kakao i jabłko. kaszę ugotowałam, jabłko pokroiłam w kostkę i 3/4 wrzuciłam do kaszy, zostawiłam tak na ok. 10 min po czym przełożyłam do miseczki i udekorowałam pozostałym jabłkiem.

      Usuń
  3. ja też dziś przed wielkanocnym śniadankiem zajadam owsiankę ;)

    pyszna manna *-*

    wesołego jajka ! ciepłych i rodzinnych świat ;* ...bo za oknem to nie za bardzo wesoło ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też musiałąm zjesc wcześniej swoje śniadanko;p
    wzajemnie Wesołych Świąt;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda rewelacyjnie. ! :D
    Właśnie mi się też nie wyświetlają Twoje wpisy. ;/ włącznie z tym.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyświetlił się : ) WESOŁYCH ŚWIĄT! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda jak najlepszy deser :D Wiesz, że uświadomiłaś mnie że jeszcze nigdy nie łączyłam mannej z jabłkiem? Aż spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne połączenie ;) wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten post mi się nie wyświetlił... :(

    Wszystkiego dobrego na święta:*

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się wyświetlił:) chociaż ostatnio tak ze 3 dni się nie wyświetlały, ale od wczoraj jest już ok..
    rewelacyjnie wygląda ta manna, jak tykająca bomba:D

    OdpowiedzUsuń
  11. przykro mi z tym probleme, ale i tak wchodze ;) super kakaowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna! :)
    No właśnie mi się nie wyświetla :<

    OdpowiedzUsuń
  13. kasza plus kakao to świetny zestaw śniadaniowy, zwłaszcza z owocami. pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. manna wygląda naprawdę cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ło rety! Jaka wspaniała kasza manna! <3 I wygląda jak pieczona, mmm :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)