niedziela, 3 marca 2013

.228.


~owsianka na mleku z cynamonem, jabłkiem i masłem orzechowym~ 


Fajnie jest zapomnieć, że przecież w niedziele sklepowe pułki z pieczywem świecą pustkami... No ale masło orzechowe w owsiance smakuje tak samo dobrze jak na kanapce ;)
Wczoraj po raz pierwszy biegałam! Przebiegłam 3.42km w 20 min i 28s. Robiłam sobie co kilka minut przerwy żeby przejść kawałek i złapać oddech, bo nie chciałam za bardzo szarżować za pierwszym razem. Większość z Was pewnie załamałaby ręce nad takim wynikiem, ale dla mnie liczy się to, że w końcu spróbowałam i bardzo się cieszę, że wcześniejsza kontuzja kostki i kolana nie dała o sobie znać. Ogólnie to podobało mi się i pomyślę nad tym, żeby biegać częściej :) Poza tym to chyba nie zbyt dokładnie się rozgrzałam przed biegiem / rozciągnęłam po biegu bo dzisiaj mam straszne zakwasy w udach :D
A teraz idę robić ciachoooo! Jak coś z tego wyjdzie to na chili&sugar będzie przepis ;)

ask.fm - pytania :)

40 komentarzy:

  1. taką owsiankę chyba lubię najbardziej, czyli klasyczne smaki :)
    ciekawa jestem ciasta!

    OdpowiedzUsuń
  2. śniadanie rewelacja :)
    a wynik jak na pierwszy raz naprawdę dobry, z każdym następnym biegiem będzie lepiej :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wczoraj biegałam ale mniej - moja 'świetna' kondycja :P

    Owsianka super, taka gęsta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne śniadanie!
    Gratuluję przełamania się do biegania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanego pierwszego biegu :) Powoli i stopniowo nabierzesz lepszej wprawy :)

    Co do śniadania wo masz rację - masło orzechowe w owsiance również smakuje wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyka, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fakt, a nawet lepiej :) uwielbiam je w owsiance jak już się rozpuści.
    ja wciąż się zbieram żeby zacząć biegać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Owsianki z masłem orzechowym są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Igo biegowego podejścia i trzymam kciuki za kolejne:)

    Owsianka to moje smaki, za wyjątkiem masła orzechowego:p

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie:
    -Z ilu łyżek robisz owsiankę? i ile dajesz mleka, wody?
    Ja wczoraj też biegałam 20 min :) tempem 7km/h - 11km/h ale nie mam zakwasów bo ćwiczę codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 łyżek pł. owsianych 1szkl wody, 1 szkl mleka
      wodę zagotowuję, gdy zacznie wrzeć dodaję płatki i gotuję aż całkowicie wchłoną wodę. potem dolewam mleko, gotuję do momentu zagotowania się całości + jeszcze z minutkę. Przekładam do miseczki i po ostudzeniu wkładam na noc do lodówki. Rano mam gotowe śniadanko :)

      Usuń
  11. masło orzechowe smakuje zawsze cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm ile masła w owsiance - ja to wprost uwielbiam ! przepysznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wygląda ta owsianka!
    I gratuluję udanego biegu!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję pierwszego biegu :3 lubię biegać, ale przez ostatnie, że tak to ujmę, aspekty medyczne, muszę się trochę wstrzymywać :c
    jedna z najlepszych owsianek *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Grunt, że wyszłaś i pobiegałaś :)
    Wyniki wraz z kolejnymi treningami będą coraz lepsze, więc.. :D

    Jedna z moich wielu ulubionych owsianek<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak klasycznie i pysznie zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. PS. jak robisz napis na zdjęciach z drugiego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  18. a, chciałaś polski gangnam style... włączasz na własną odpowiedzialność ;>
    http://www.youtube.com/watch?v=sOMZ3dcyHbs

    OdpowiedzUsuń
  19. No, ja bym takim śniadaniem nie pogardziła!
    Pochwal się ciachem, koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. najprostsze i najsmaczniejsze dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulubiona owsianka :)

    A co do biegania - super!

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę sobie kupić masło orzechowe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najprostsze i najsmaczniejsze dodatki :)
    U mnie jeszcze pogoda niezbyt pozwala na bieganie, bo wieje tak mocno, że to aż niemożliwe :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę Ci powiedzieć, że to dzięki Tobie postanowiłam iść do dietetyka :)
    Przeczytałam kilka Twoich odpowiedzi na ask'u, właśnie o dietetyku i to mnie popchnęło :)Taka osoba na pewno pomoże.
    A śniadanie jak zwykle wygląda pysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Owsianka - Classics rano) bardzo piękne zdjęcia! Ci co dzień ukryty obraz z pozytywnej treści? :) gdzie można je znaleźć? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam owsiankę z jabłkiem i masło to idealny dodatek, dobrze że zaraz będzie w Lidlu, bo nabrałam ochoty przez Ciebie dokładnie na to połączenie:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Z takimi dodatkami najlepsza ♥! Uwielbiam!
    Gratuluję biegu, będzie co raz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pyszna owsianka, a masło orzechowe pasuje chyba do wszystkiego i na wszystkim pasuje wyśmienicie. Na kanapce, w owsiance, w kaszy mannie, w owsiankomannie... itp itp :D

    Ruch to zdrowie! Jeśli Ci się podoba to zażywaj, a najlepiej zażywać w sposób który jest dla nas fajny, miły i przyjemny. Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju , wieki nie jadłam owsianki z masłem!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale, że pierwszy raz masz za sobą! Na początku najlepiej przeplatać bieg i chód. Łatwo się zniechęcić. Trzymam kciuki. I pamiętaj o rozciąganiu...
    Owsianka pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  31. lepszej owsianki wymarzyć sobie chyba nie można. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. szczerez? nie jadłam jeszcze takiej prostej wersji owsianki! :D a wydaje się być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jejku,zawsze jak widzę Twoje owsianki to mi wywala oczy, takie są śliczne...aż mi głupio zachwycać się tak wyglądem jedzenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)