wtorek, 12 marca 2013

.236.



~chleb razowy z polędwicą z indyka, ogórkiem, papryką i kiełkami~

Nie ma wiosny na dworze, to niech będzie chociaż na talerzu :)


A pan Dżeki nie znalazł się tutaj przypadkiem ;) Ostatnio mam chyba jakieś szczęście do konkursów, bo zajęłam pierwsze miejsce w konkursie fotograficznym "Kocie Sprawy"! Moje zdjęcie zostało wybrane spośród 112 innych. Jejku, ale się cieszę :D Zrekompensowało mi to brak otrzymania stypendium, w tej sprawie podziałam za rok :) Zdjęcie u góry nie jest tym konkursowym, nie wiem zresztą też jakie wygrało, bo wysłałam ich kilka, ale chciałam przybliżyć Wam mojego kochanego psotnika :) 22 marca jadę odebrać nagrodę, muszę się pofatygować aż do Zamościa :D 


36 komentarzy:

  1. Gratulacje!

    O tak, zimy nie ma to trzeba ją przywoływać na talerzyk/miseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny kociak! Boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie szukam tych kiełków i nie mogę znaleść, powiedz mi gdzie je kupiłaś ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kotek :) Ma takie głębokie spojrzenie. :) I nie dziwię się, że doceniono to zdjęcie w takim magazynie! Gratulacje.

    Kanapeczki - pyszne, wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dżeki jest bardzo fotogeniczny! Gratuluję nagrody! :)
    A jak zobaczyłam kanapki to pomyślałam - nie ma wiosny za oknem, jest u Ciebie na talerzu :D a później przeczytałam, że dokładnie to napisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna! Będziesz w takim razie w moim Zamościu, może chciałabyś się wybrać na kawę? :) Ja mam akurat 22 marca wolne praktycznie całe przedpołudnie, więc jeśli tylko masz ochotę, to pisz :)
    No i wcale się nie dziwię, że wygrałaś, robisz świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, może jeszcze będzie okazja :) Miłego zwiedzania w takim razie, jeśli będziecie z mamą chciały coś zjeść to polecam restaurację Verona na Rynku, moja ulubiona, a na deser czekoladę w Wedlu obok ;)

      Usuń
  7. Gratulacje! Jak ja wysyłałam zdjęcia mojego psa to nigdy nie wygrałam...
    A kanapki pycha, już rok nie jadłam kiełkow, zaraz wyjmuje kiełkownice!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne kanapeczki :)
    Oczy Twojego kociaka powalają, genialne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Twój kociak jest fotogeniczny :)

    A Twoje kanapki to prawdziwa wiosna na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kidyś miałam psa Dżekiego :) A kociak świeny :)
    I gratuluję wygranej!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję :D
    pyszne kanapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:)
    Swoją drogą kotek jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale zdrowe kanapki, a do tego wyglądają smakowicie i kolorowo. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kociak ;)
    A śniadanie chętnie porwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak, nie trudno wypaczeć u Ciebie tą wiosnę talerzykową:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi się zachciało kanapek :D

    Kiciuś śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję wygranej! piękny kociak <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamość piękne miasto! A po nagrodę to na koniec świata warto jechać^^
    A kot piękny i dostojny:))

    OdpowiedzUsuń
  19. A z jakich płatków owsianych Ty korzystasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. smacznie, zdrowo, kolorowo ; ) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosna na talerzu- lubię to ! :D Przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeej, jak ja już czekam na takie zdrowe, wiosenne kanapki. Chociaż jeszcze póki co, to co oferują sklepy nie wydaje mi się tak świeże i zdrowe... zważywszy na pogodę za oknem..

    OdpowiedzUsuń
  23. ha! ale zbieg okolicznosci, dzis mialam identyczne sniadanko,ale bez papryki:))

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulację hehe ;)
    kociaczek kochany <3
    pyszne wiosenne kanapki *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULACJE, zdolniacho :)pozostaje nam chyba tylko wiosny szukać w talerzach, może za parę dni jednak coś się zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję wygranej! piękne oczy ma ten kot ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)