środa, 27 marca 2013

.248.

~jajecznica z awokado ; chlebek chrupki~


ask.fm / instagram



10 komentarzy:

  1. też miałam na nią dziś ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż chyba wstyd się przyznawać, ale nigdy nie jadłam jajecznicy z awokado..

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jajecznicę z awokado! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leciutko ;) Ale na pewno smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam awokado wczoraj na kolację, w bardzo podobnym towarzystwie:) zdrowo od rana!

    OdpowiedzUsuń
  6. jajecznicę z awokado chętnie bym zjadła! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno już nie chrupałam tego chlebka, aż mi się zatęskniło^^ pyszne wydanie jajecznicy, to chyba jedno z najlepszych zastosowań awokado:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno jajecznicy nie jadłam! A z awokado nigdy! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne sniadanko! i takie wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie przepadam za awokado, ale kolorek jajecznicy bajeczny ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)