wtorek, 5 marca 2013

.230.


~budyniowe, czekoladowe naleśniki ze słodkim twarożkiem i "truskawkami" (w środku)~ 


Rodzice kupili "truskawki" więc się skusiłam :D Co prawda to nie to co nasze, polskie, ale i tak fajnie było przypomnieć sobie ten smak :)
A budyniowe naleśniki są pyszne! 

Dzisiaj na trzech pierwszych lekcjach byliśmy na zajęciach z zawodoznawstwa, w sumie w tamtym roku robiłam sobie już testy pod tym kontem i dzisiaj dowiedziałam się tego samego, czyli, że mam predyspozycje kierownicze i społeczne, ogólnie takie do pracy z ludźmi :D
A o 15 mam egzamin do bierzmowania, trzyyyyymajcie kciuki, proszę! Nic nie pamiętam haha...


31 komentarzy:

  1. budyniowe naleśniki <3 kuszące śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te naleśniki wyglądają przepysznie... :) Umiesz zachęcić człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to się nazywają naleśniki! :) pyyysznie napełnione po brzegi :)
    trzymam mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, wspaniałe te Twoje naleśniki <3 Można zgłodnieć od samego patrzenia ;) A budyniowe to moje ulubione.
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whiness, dla Ciebie wszystko co budyniowe jest najlepsze :))

      Usuń
  6. Pamiętam swój "egzamin". W zasadzie jedna minuta rozmowy nie wiem o czym, chyba dlaczego akurat wybrałam to imię, a nie inne:)


    Naleśniki wyglądają po prostu bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki ;*
    budyniowe z truskawkami, jadłam ostatnio podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdasz,zdasz:D Czułam to samo prawie rok temu, strach przed egzaminem do bierzmowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale to musiało być pysznee *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Egzamin do bierzmowania? U mnie czegoś takiego nie było. I dobrze.

    Cudowne naleśniki :) Pycha

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG wyglądają oblędnie! Jestem po obiedzie, ale wciągnełabym je wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się! budyniowe są najlepsze! tym bardziej z tak pysznym nadzieniem :)
    trzymamy kciuki, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeej ale bym teraz zjadła takie pyszne naleśniki!
    Powodzenia na egzaminie, trzymam kciuki! Na pewno dobrze Ci pójdzie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite ! :)
    Czekolada, naleśniki, twarożek, truskawki... czy potrzebny tu komentarz?! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki, trzymam ;)
    smakowite naleśniory, mi budyniowe nie chciały wyjść :P

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę usmażyć budyniowe! po czasie, ale mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Bierzmowania to jakaś masakra. :( Nie wiem wogóle po co to kto wymyślił.

    Te naleśniki są mega obłędne! Orety! Jak Ty je zrobiłaś? A do tego takie brązowe, czyżby razowe? Już wiem, że je kocham, haha <3 Zrób mi takie, proooszę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązowe bo czekoladowe :D jest napisane toż ^^
      co do przepisu to nie ma przepisu :D zamiast połowy mąki dałam proszek budyniowy i już

      Usuń
  18. ale wypchane! pychapycha
    jakie imię?

    OdpowiedzUsuń
  19. pragnę takich naleśników, już, teraz! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. robiąc budyniowe naleśniki nie wspominam ich najlepiej :D
    ale wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio mam fazę na czekoladę *.*
    Pychotka ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, budyniowe są najlepsze, a jeszcze czekoladowe i z twarożkiem - naleśnikowe niebo :D
    Zdałaś, prawda? I nie było się czego bać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)