niedziela, 17 marca 2013

.240. & Liebster Blog XII



~domowa czekoladowa granola z jogurtem naturalnym~ 


Uwielbiam ją! <3 Przepis jest podlinkowany, zapraszam na drugiego bloga :)


Dziękuję Capacitier za tag :) Oto odpowiedzi na pytania:
1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
     Szczerze mówiąc nie wiem co mnie do tego tchnęło. Myślę, że w dużej mierze to, że prostu interesowałam się kuchnią, chciałam poznać nowe smaki... 
2. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o istnieniu bloga? Odwiedzają go?

     Po części tak. Nie odwiedzają.
3. Komplement pod twoim adresem, który najbardziej zapadł ci w pamięć to...

    Nic nie przychodzi mi do głowy, więc chyba takiego nie było.
4. Pamiętasz swoje sny? Może opiszesz ten najdziwniejszy?

     Tylko niektóre. Opisać najdziwniejszy? Wszystkie moje sny są dziwne :D
5. Jaki kolor ubrań przeważa w twojej szafie?

     Czerń, fiolet, niebieski, szary.
6. Co było twoim zdaniem najbardziej nietypową rzeczą, jaką miałaś okazję zjeść?

     Jeszcze nie było takiej rzeczy.
7. Najlepsze śniadanie to...

    Jeśli miałabym wybrać potrawę to byłaby to owsianka z owocami, placki lub kanapki z jajkiem i   warzywami. A poza kategorią kulinarną to najlepsze śniadanie to takie, które mogę zjeść delektując się nim, bez pośpiechu.
8. Produktem spożywczym, który najszybciej zużywam jest...

    Kakao, cynamon, pieprz cytrynowy. Kurde, same przyprawy :D To niech będzie jeszcze twarożek i jogurty.
9. Co jesz na obiad gdy nie masz zbyt wiele czasu na gotowanie?

    Placki, gotowanego kurczaka z ryżem/kaszą i warzywami.
10. Jakie jest twoje popisowe danie?

      Wczoraj usłyszałam od rodziców "Nooo, co kolejne ciasto to lepsze!" :)
11. Gdy mam dużo wolnego czasu...

      Lenię się!

Nikogo nie taguję, bo chyba już wszyscy wzięli udział w zabawie? ;) 



26 komentarzy:

  1. domowa granola musi być pyszna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta granola wygląda wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ta granola... Świetna :) Muszę ją zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa byłam czy ktoś weźmie w śniadaniowym pytaniu pozajedzeniowe aspekty. I jak widać tak :D
    I bardzo podoba mi się grafika na początku wpisu!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne odpowiedzi ;)
    i pyszne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytat jest świetny, zapiszę go sobie, oddaję sedno sprawy... :)

    A czekoladowa granola wygląda super!
    No i gratuluję talentu cukierniczego^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Domowa granola zawsze najlepsza<3

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszotka ! nie ma to jak domowa granola w twoim wykonaniu *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mi się skończy mój zapas musli i crunchy wypróbuję taką domową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieprz cytrynowy? muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Domowa granola, to jest to. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu zrobić taką granolę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie zrobić taką czekoladową *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda pysznie! granoli nie jem zbyt często, ale gdybym już przygotowała swoją to pewnie szła by kilogramami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chyba też będę musiała ją zrobić ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. nie masz przepadkiem ochoty podzielić się tą granolą?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ta złota myśl z obrazka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nigdy nie robiłam domowej granoli, a taka czekoladowa to musi byc raj dla podniebienia:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Otagowałam Cię! Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcesz odpowiedzieć na moje pytania :) buziaki :*

    http://olaprobujezyczdrowiej.blogspot.com/2013/03/4-liebster-blog-2013-03-17.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiadomo, że domowa najlepsza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia :)
    Uwielbiam domową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)