środa, 30 stycznia 2013

.200.

~omlet biszkoptowy z powidłami śliwkowymi i amarantusem~

Amarantus miał być ułożony w '200' ale nie miałam rano zbyt wiele czasu, więc chyba nie zbyt to przypomina tę liczbę :D Anyway, bardzo się cieszę, że to już 200-setne śniadanie z Wami i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej, bo na prawdę przywiązałam się do tego bloga i do bloggerów również! 
I jeszcze to 200-setne śniadanie wypadło w moje imieniny więc mam podwójny powód do świętowania! :D Wszystkim Martynom życzę spełnienia marzeń!



25 komentarzy:

  1. Gratuluję dwustu pysznych śniadań i życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji imienin! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. niby zwykły omlet ale jakie fajne dodatki:) Piękna liczba, życzę kolejnych tylu pomysłów na śniadania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne śniadanie,mniam <3

    Heh,ja też dzisiaj mam imieniny i Tobie tez życzę spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, ale jak się przyglądnę to widzę tam 200! :D więc się udało :D
    kolejnych setek! i wszystko naj z okazji imienin :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak super że dałaś przepis, szukam go od wczoraj! Dzięki :)
    Wszystkiego naj z okazji imienin :)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę kolejnych setek!
    Pyszniutki omlecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No rozczytać się da nawet bez podpowiedzi, że to 20.:)
    Ps. zalożyłam bloga, na ktorego Cię zapraszam www.reasonablebaking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wszystkiego najlepszego, a także kolejnych wspaniałych śniadań, którymi będziesz mogła inspirować :*

    OdpowiedzUsuń
  9. amarantus jest świetny, tym bardziej dla mnie, bo jest bezglutenowy. mi przypomina ryż preparowany, ale nie wiem, czy to trafne skojarzenie. Poza tym jest bardzo zdrowy. Polecam spróbować nasiona amarantusa (jako zamiennik kaszy/ryżu)

    OdpowiedzUsuń
  10. pyszny jest ten omlet biszkoptowy ;)
    a liczby po lepszym przyglądnięciu się, przypominają 200 haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci się fajnie złożylo z tymi imieninami :)
    Uwielbiam omlety <3
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet wygląda jak 200 :D Pyszne imieninowe śniadanko! Najlepsze życzonka na imieniny i oby jak najwięcej postów na blogu! Do 1000 i jeszcze dalej :D Lubię Twoje śniadanka i przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 200 i tak pysznego śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale trochę tam widać to 200! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję dwóch setek :) I oczywiście życzę kolejnych (blogowych) zer :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty już 200, a ja dopiero 4 - mam nadzieję, że też kiedyś będę mogła się pochwalić większą ilością :) Gratuluję wytrwałości, wielu pysznych śniadań i pomysłów! Oby drugie tyle było jeszcze przed Tobą (albo i więcej:D)!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego najlepszego! :)

    i wyszło 200, ja zauważyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No coś tam widać ;)
    Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  19. więcej 200 Ci życzę, a także wszystkiego dobrego z okazji imienin:*
    Pysznie uczciłaś tę podwójną okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię Twoje wyrośnięte omleciory :D
    wszystkiego najnajnaj <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tam 200 odczytałam:D gratuluję i życzę jeszcze wielu na tym blogu:* śniadanie idealne na uczczenie tych dwóch okazji:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszego :*
    Pyszny ten omlet :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń i wielu osiągnięć w każdej ważnej dla ciebie dziedzinie ♥ I gratuluję dwusetnego wpisu , to doprawdy osiągniecie ! Twój blog jest cudowny, zarówno treść jak i zdjęcia zwalają z nóg , zaglądam tutaj codziennie w poszukiwaniu inspiracji nie tylko śniadaniowych ;) Jeszcze raz najlepszego , Martynko :* !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)