wtorek, 1 stycznia 2013

.178.

~placki z dodatkiem mąki migdałowej z brzoskwiniami z puszki~ 


Witam w nowym, 2013 roku :) 
Nie pisałam wczoraj żadnych podsumowań, jak zrobiła to większa część bloggerów, ale uznałam, że nie ma co rozpamiętywać poprzedniego roku. W ciągu 2012 podjęłam wiele decyzji i wyznaczyłam sobie wiele celów, nie wszystkie były słuszne, ale są też takie z których jestem zadowolona. Teraz mam nadzieję, że zmieni się coś więcej niż data na marginesie i że ta '13 będzie szczęśliwa :)


Zapraszam też na drugiego bloga: KLIK 



26 komentarzy:

  1. W końcu data na marginesie zmienia się każdego dnia i każdy dzień może stać się tym przełomowym, nie tylko sylwester ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak smakuje mąka migdałowa? :> Bo placki wyglądają bosko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak migdały :D bo zmieliłam płatki migdałowe :)

      Usuń
  3. Urocze placuszki, takie pulchniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne :) Wyobrażam sobie, że z mąki migdałowej tworzy się taki przyjemnie orzechowy smak.. Mam rację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Chyba sobie zrobię taką mąkę w młynku do pieprzu tak jak robiłam owsianą :)

      Usuń
    2. no ja właśnie zmieliłam platki migdałowe w młynku do kawy :D

      Usuń
    3. Ja mam torchę gorzej bo młynek mam ręczny i małym otworem. Coś jak maszynka do mięsa na korbę tylko mniejszy :D z 1,5 godziny robiłam mąkę owsianą z 500g paczki płatków :)

      Usuń
  5. AAle pycha! Migdałowa, brzoskwinie z puszki... <3

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne te placuszki! wyglądają jak drożdżówki :D
    nowy rok, nowy blog! :)) będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe te placuchy :D Migdałowa.. musi być super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. drugi blog chetnie bede odwiedzac ;d
    super te placuszki ,uwielbiam brzoskwinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. *.* wspaniałe placuszki.
    aa drugi blog ciekawy bardzo, obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeja, jakie pyszności! :)
    kolejne na mojej liście "do spróbowania". ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądają te placuszki, chcę takie tu i teraz:D
    trzeba żyć teraz 2013 rokiem, bo 2012 to już przeszłość:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądają te placki :)
    Oby ten Nowy Rok był lepszy od poprzedniego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękne placki :)
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o mące migdałowej ale już mnie kusi :) Twoje placuszki są... idealne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają te placuszki, a są jeszcze z brzoskwiniami to już w ogóle obłęd :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mój pokój, ale przekażę :D
    chyba zakupię sobie młynek do kawy, mąka migdałowa, omnomnom :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ważne, żeby pozytywnie patrzeć w przyszłość :))
    Mąka migdałowa? Co to za cudo?

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeczytałam wcześniejsze komentarze, już wiem, jak ją zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)