czwartek, 24 stycznia 2013

.195.

~tapioka na syropie klonowym z bananem~

Nie było mnie tu kilka dni, ale związane to było ze szkolną wycieczką we wtorek - do sejmu :) Było fajnie pomijając fakt, że czekaliśmy na mrozie przez ponad pół godziny aż ktoś łaskawie nas wpuści -.- Następnego dnia miałam wizytę u lekarza więc zostałam w Warszawie u cioci.
A dzisiejsze śniadanie były pyszne! Tapiokę kupiłam właśnie na tej wycieczce. Najpierw gdy ją zobaczyłam to jednak jej nie kupiłam, ale potem w ostatniej chwili gdy już prawie wszyscy byli w miejscu zbiórki pobiegłam do sklepu :D Przepis na tę dzisiejszą jest na drugim blogu, zapraszam - KLIK


21 komentarzy:

  1. dla mnie pychota! Dobrze, że kupiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, cudownie wygląda :D
    Wycieczki do sejmu mają to do siebie, że trzeba czekać przed nim nieokreślony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiem jak ta tapioka na surowo wygląda... Chyba nie można jej u mnie kupić..... Ładnie się prezentuje w tej miseczce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, wygląda cudnie! Nigdy nie jadłam tapioki i nawet nie mam pojęcia, jak smakuje, ale czuję, że dobrze :) MUSZĘ kiedyś spróbować tej kaszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to jest dokładnie tapioka? Nigdy nie jadłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalnie, do czego w smaku podobna jest tapioka ? Nigdy nie jadłam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie takie śniadanie to nowość. Z ogromną chęcią bym spróbowała jak smakuje (;

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie to wygląda :D
    nie ma to jak marznąć tyle i to pod sejmem :P heh

    OdpowiedzUsuń
  9. Głupie pytanie...znasz się osobiście z Czekoladkową z tego bloga http://mojesniadania.blogspot.com/ ?
    Chyba chodzicie razem do szkoły coś kojarze? :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak znamy się :) chodzimy razem do szkoły. chodziłyśmy też razem do klasy.

      Usuń
  10. Ciekawie wygląda, chyba zerknę na drugiego bloga w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie jadłam tapioki. :P
    do czego to jest podobne w smaku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tapioce i jej 'smaku' a raczej jego braku możesz przeczytać na moim drugim blogu, zapraszam :) http://chiliandsugar.blogspot.com/2013/01/tapioka-na-syropie-klonowym-z-bananem.html

      Usuń
  12. tapioka przypomina mi trochę kawior z wyglądu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po ugotowaniu miałam takie samo skojarzenie! ^^

      Usuń
  13. Ojej, nigdy nie słyszałam o czymś takim jak topioka :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę i pierwsze widzę :D Ciekawa jestem jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jadłam ,ale wygląda pysznie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)