poniedziałek, 28 stycznia 2013

.198.

~kluski z kaszy manny z sosem owocowym~ 




32 komentarze:

  1. wow! myślałam że są w kokosie, ale też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo myślałam :D
      Tak czy inaczej musiało smakować przepysznie!!

      Usuń
  2. *_* najlepsze kluchy jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie wczoraj się przyglądałam tym kluseczkom i uznałam, że niedługo muszę je koniecznie zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te Twoje sosy owocowe! :)) smaczne śniadanie, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. o, wczoraj zapisałam sobie ten przepis do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm, aż ślinka cieknie na takie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te twoje sosy owocowe *.*
    Genialnie wyglądają *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę je w końcu wypróbować. Wyglądają jak puchate chmurki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę je w końcu wypróbować. Wyglądają jak puchate chmurki.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twoje śniadania :D świetnie trafiasz w moje gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. takich kluseczek jeszcze nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie to musiało być pyszne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne placuszki. Zwłaszcza z tym sosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę takie zrobić, koniecznie! I te sos, mmmmm *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciągle nie mogę się za nie zabrać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają trochę jak kokosanki.. ;) i ten sos, yummy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się wyśminicie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ te kuleczki wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te kluseczki :) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  20. mannowe kluski i ten sos , ekstra ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :) Na Twoim instagramie jest chyba mały bląd:
    Martyna girl FORM poland :)) xx
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję Ci bardzo za zwrócenie uwagi! Nie wiem gdzie ja miałam oczy jak to pisałam :D Już poprawiłam i jeszcze raz dzięki :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy:)

      Usuń
  22. nie ma to jak mannowe kombinacje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale swietne, z pewnoscią bym takie zjadla z wielkim apetytem : D

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają jak kuleczki rafaello <3
    musiały być genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale kluchy, dawno takich nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)