piątek, 11 stycznia 2013

.186.

~kakaowy omlet biszkoptowy z gęstym sosem owocowym~ 




27 komentarzy:

  1. Jaki wspaniały omlet! Taki puszysty.. mniam.. Kakaowego jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm wygląda jeszcze tak świątecznie- nie wiem może dlatego ze kakaowy :P
    pyycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ale narobiłaś mi ochoty na takie kakaowe cudo, mogę prosić o przepis? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tot ten sos co ostatnio??? Jesli tak obiecałaś ze podasz nazwę :) Pyszne połączenie... Aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam przez Ciebie ochote na omleta, bo wyglada jak jakies patelniowe brownie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sos wygląda jak z Lidla :) Omlecik uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychaaa :D
    Omleta zaserwuję sobie w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taką ilość sosu to ja potrzebuję! Ślinka mi leci na sam widok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ kolory! Ten sos wygląda po prostu znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak wyraziście! jak pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko jak to pysznie wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo brakuje mi takiego gęstego sosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten gęsty sos na wierzchu jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na obfito z tym sosem ;) i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd masz takie pyszne gęste sosy owocowe? Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie jadłam kakaowego, a przecież jest pyyszny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kakaowe <3 A sos wyśmienicie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. z kakao i nie wyszedł zakalec? wygląda bez zarzutu. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jeja, ślinię się do laptopa... :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)